نتفلیکس برای پخش زنده جوایز SAG قرار داد می‌بندد


نتفلیکس برای پخش زنده جوایز SAG قرار داد می‌بندد

نتفلیکس قراردادی چند ساله برای پخش زنده جوایز سالانه SAG روی پلتفرم خود از سال ۲۰۲۴ بسته است.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم، درحالی بیست و نهمین جوایز سالانه SAG امسال قرار است در تاریخ 26 فوریه به صورت آنلاین پخش شود که نتفلیکس قراردادی را برای پخش زنده جوایز SAG در سرویس خود از سال 2024 منعقد می‌کند.

براساس اطلاعات منتشر شده از این همکاری قرار است مراسم بیست و نهمین جوایز سالانه SAG امسال که در تاریخ 26 فوریه در کانال یوتوب پلتفرم نتفلیکس به صورت آنلاین پخش کند. این درحالی است که ظاهرا نتفلیکس قبل از این مراسم خبر پخش آنلاین بیست و نهمین جایزه سالانه SAG را در تمامی شبکه‌های اجتماعی خود تبلیغ می‌کند.

دانکن کرابتری، مدیر اجرایی SAG-AFTRA درباره این همکاری می‌گوید: بسیار مشتاق هستیم تا بااستفاده از امکانات نتفلیکس بتوانیم به مخاطبان بین‌المللی دستیافته و دایره مخاطبان این جایزه را گسترش دهیم.

این درحالی است که بل باجاریا رئیس تلویزیون جهانی نتفلیکس تاکید می‌کند: پخش آنلاین مراسم ویژه SAG از طریق پلتفرم نتفلیکس در سال 2024 بدون تردید باعث ارتقاء همکاری‌ دو سازمان و ورود به دنیای تازه‌ای از همکاری‌های مشابه خواهد شد.

براساس اطلاعات منتشر شده همکاری نتفلیکس و SAG-AFTRA زمانی جدی شده که هنوز هیچ اطلاعات و نتایجی از اولین تجربه پخش آنلاین کمدی کریس راک که از 4 مارس 2023 آغاز می‌شوند هنوز ثبت نشده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت