واکنش فیا به برنامه های فرمول یک آندرتی/کادیلاک


محمد بن سلایم، رئیس فیا می‌گوید که از واکنش نامطلوب برخی بخش‌ها نسبت به برنامه آندرتی و کادیلاک برای ورود به فرمول یک متعجب شده است. پس از اینکه بن سلایم در ابتدای این هفته فاش کرد که فیا می‌خواهد فرآیند ورود یک تیم جدید را بررسی کند، آندرتی از...

محمد بن سلایم، رئیس فیا می‌گوید که از واکنش نامطلوب برخی بخش‌ها نسبت به برنامه آندرتی و کادیلاک برای ورود به فرمول یک متعجب شده است.

پس از اینکه بن سلایم در ابتدای این هفته فاش کرد که فیا می‌خواهد فرآیند ورود یک تیم جدید را بررسی کند، آندرتی از همکاری جدید با غول خودروسازی ایالات متحده، جنرال موتورز با قصد ورود به فرمول یک خبر داد.

در این برنامه، آندرتی با همکاری برند جنرال موتورز کادیلاک مسابقه می دهد و در صورتی که فیا به طور رسمی آنرا تایید، نام سازنده جدیدی را وارد فرمول یک خواهد کرد.

روز یکشنبه، رئیس فیا پیامی را منتشر کرد که در آن از واکنش به اعلام برنامه آندرتی و کادیلاک ابراز تعجب کرد، البته بدون اینکه مشخص کند هدفش چه کسی بوده است.

محمد بن سلایم، رئیس فیا گفت:

تعجب آور است که برخی از واکنش های منفی به اخبار کادیلاک و آندرتی وجود داشته.

فیا در سال‌های اخیر شرکت‌های کوچک‌تر و موفق را پذیرفته است. ما باید ورودی‌های آینده‌نگرانه فرمول یک را از بین تولیدکنندگان جهانی مانند جنرال موتورز و تیم های اتومبیل‌رانی اصیل مانند آندرتی و دیگران انتخاب کنیم.

علاقه تیم ها به بازارهای در حال رشد، تنوع را افزایش می دهد و جذابیت فرمول یک را گسترش می دهد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی