مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد پیرخاکی برگزار می شود


مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد پیرخاکی برگزار می شود

واقفی گفت: مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابوالمهدی المهندس و همرزمان شهیدش سه‌شنبه (۱۳ دی‌ماه) ساعت ۱۹ در مسجد پیرخاکی برگزار می‌شود.

حسن واقفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهید سردار قاسم سلیمانی اظهار کرد: در وصف حاج قاسم زبان قاصر است و بدون شک در حد و انداره ما نیست که در خصوص ویژگی‌های بارز و بی‌مانند ایشان سخنی بگوییم.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه زهرا(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) فومن افزود: تنها خداوند به ما لطف کرده است در زمانه‌ای زندگی کنیم که بتوانیم بزرگ مردانی چون سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را ببینیم و از نزدیک شاهد این حجم از بزرگی، شجاعت و اخلاص آن‌ها باشیم.

وی گفت: مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابوالمهدی المهندس و همرزمان شهیدش سه‌شنبه (۱۳ دی‌ماه) ساعت 19 در مسجد پیرخاکی برگزار می‌شود.

واقفی تصریح کرد: در این مراسم حجت الاسلام سیدهادی صفوی به سخنرانی و ایمان رستمی به مداحی خواهند پرداخت.

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه زهرا(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) فومن خاطرنشان کرد: امنیت و آسایش امروز کشور را مرهون خون شهدای والامقام هستیم، همه بایستی در زنده نگه داشتن یاد شهدا بکوشیم و در ولایتمداری از شهیدان تأسی کنیم تا شرمنده آنان نباشیم.

پایان پیام/526

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق