ردبول انتظار سالی سخت مقابل فراری و مرسدس دارد


ادرین نیوی، مدیر فنی ردبول، برای یک سال سخت در فرمول یک در برابر فراری و مرسدس آماده شده، و معتقد است که آنها برای رقابت قهرمانی برمیگردند. سال گذشته ردبول اولین دبل قهرمانی خود را از سال 2013 به پایان رساند و مکس ورشتپن دومین قهرمانی خود را در...

ادرین نیوی، مدیر فنی ردبول، برای یک سال سخت در فرمول یک در برابر فراری و مرسدس آماده شده، و معتقد است که آنها برای رقابت قهرمانی برمیگردند.

سال گذشته ردبول اولین دبل قهرمانی خود را از سال 2013 به پایان رساند و مکس ورشتپن دومین قهرمانی خود را در بخش رانندگان با چهار مسابقه مانده به پایان به دست آورد که تیم پس از آن در مسابقه بعدی در ایالات متحده، تاج سازندگان را به دست آورد.

ورشتپن رکورد 15 پیروزی در یک فصل را در سال 2022 بدست آورد، در حالی که ردبول رکورد جدیدی را برای تعداد امتیازات یک تیم در طول یک فصل ثبت کرد.

اما از آنجایی که ردبول در حال آماده شدن برای دفاع از عناوین خود در سال جاری است، این تیم باید با محدودیت اضافی در تست آیرودینامیکی خود به عنوان مجازات نقض سقف بودجه در سال 2021 دست و پنجه نرم کند.

پیش از این قرار بود که کمترین زمان را در تونل باد به دلیل قهرمانی داشته باشد، اما با کاهش 10 درصدی به دلیل نقض قوانین، همراه با جریمه 7 میلیون دلاری مواجه شد.

نیوی، مدیر فنی تیم فرمول یک ردبول گفت:

کاهش در تست تونل باد به این معنی است که ما نمی توانیم اجزا و ایده های متفاوتی را ارزیابی کنیم. اگر واقعاً باهوش باشیم و همیشه چیزهای مناسب را در مدل قرار دهیم، مطمئناً تفاوت چندانی ندارد.

فراری استراحت نخواهد کرد، آنها بخش ضعیف خود را حل خواهند کرد. آنها چند مشکل قابلیت اطمینان داشتند. آنها در پیت وال چند اشتباه مرتکب شدند. بنابراین آنها بلافاصله برمی گردند.

و البته مرسدس را دیدید که با ماشینی شروع کرد که فاصله زیادی داشت و آن را تا حدی تکامل داد که در یک مسابقه پیروز شد.

شما می دانید که آنها در رقابت قهرمانی خواهند بود. پس مطمئناً سال سختیست.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها