دنیل ریکاردو تهدیدی برای سرجیو پرز نیست


هلموت مارکو، مشاور تیم فرمول یک ردبول گفته که قرارداد دنیل ریکاردو به منظور اعمال فشار بر سرجیو پرز برای صندلی این تیم نیست. با بازگشت راننده استرالیایی به ردبول برای سال 2023 در نقش راننده سوم/رزرو، این احتمال وجود دارد که دنیل ریکاردو به عنوان...

هلموت مارکو، مشاور تیم فرمول یک ردبول گفته که قرارداد دنیل ریکاردو به منظور اعمال فشار بر سرجیو پرز برای صندلی این تیم نیست.

با بازگشت راننده استرالیایی به ردبول برای سال 2023 در نقش راننده سوم/رزرو، این احتمال وجود دارد که دنیل ریکاردو به عنوان ابزاری برای تحت فشار قرار دادن سرجیو پرز در کنار مکس ورشتپن، قرار بگیرد.

پرز تا پایان سال 2024 با ردبول قرارداد دارد، اما همانطور که در موارد متعددی در گذشته دیده شده، این شرکت توانایی تعویض رانندگان را بین تیم اصلی خود و تیم خواهر، آلفاتاوری دارد.

با توجه به اینکه رابطه پرز و ورشتپن به عنوان هم تیمی در مسابقات پایانی سال 2022 به دلیلی که هنوز تایید نشده آسیب دیده، حال ریکاردو به عنوان گزینه احتمالی در کنار رانندگان اصلی ردبول قرار گرفته است.

دکتر هلموت مارکو از تیم ردبول گفت:

چنین چیزی نیست، سرخیو پرز نشان داده که می تواند در سطح بسیار بالایی رانندگی کند. اگر مکس ورشتپن در رقابت نباشد، سرجیو خواهد بود. به همین دلیل امسال دو مسابقه را برد.

البته این نیز مهم است که در صورت در دسترس نبودن راننده های ما، بتواند جایگزین آنها شود.

سپس راننده ای خواهیم داشت که می دانیم ماشین را به خط پایان می رساند. اما تکرار می‌کنم، این به این معنا نیست که ما بخواهیم در این مورد به سرجیو فشار بیاوریم.

کریستین هورنر، مدیر تیم ردبول نیز اذعان کرده بود:

باید به یاد داشته باشیم که تیم بزرگی هستیم.

ما همچنین بیشترین تعداد اسپانسر را داریم. این بدان معناست که ما هر ساله تعهدات زیادی داریم، مانند نمایشگاها در آمریکا..

چه کسی بهتر از ریکاردوی با لبخند و کفش‌هایش که این کار را انجام دهد؟

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت