این ستاره خوانندگی را بیشتر از والیبال دوست دارد!


این ستاره خوانندگی را بیشتر از والیبال دوست دارد!

اروین انگاپت، فوق ستاره والیبال به شدت پیگیر خوانندگی است.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود ناکامی در قهرمانی جهان، قهرمانی با تیم ملی فرانسه در المپیک توکیو و بعد لیگ ملت ها و همچنین انتخاب به عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات در هر دو تورنمنت جای هیچ بحثی را در مورد بهترین بازیکن والیبال دنیا باقی نگذاشت. در واقع می‌توانیم بگوییم که اروین انگاپت در حال یکی دو سال اخیر تعیین کننده‌ترین بازیکن دنیا بوده است.

ما همچنین این شانس را داشتیم که از نزدیک و در ایران شاهد هنرنمایی این ستاره فرانسوی باشیم؛ جایی که او همین چند ماه پیش در ترکیب پیکان حضور داشت و با این تیم در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا را بالای سر برد.

با این حال فوق ستاره فرانسوی دنیای والیبال تنها علاقه‌مند به این رشته ورزشی نیست چرا که خوانندگی را هم به شکل جدی و پیگیرانه دنبال می کند. اگر سری به صفحه اینستاگرام انگاپت بزنید مشاهده می کنید که اکثر قریب به اتفاق پست هایی که به اشتراک گذاشته مربوط به همین موضوع است و حالا این ستاره فرانسوی دنیای والیبال از جدیدترین ویدیو کلیپ خود نیز رونمایی کرده است تا نشان دهد که شاید این هنر را اندازه والیبال یا حتی بیشتر از آن دوست دارد.

این ستاره خوانندگی را بیشتر از والیبال دوست دارد!
این ستاره خوانندگی را بیشتر از والیبال دوست دارد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل