دختر مراکشی بخاطر رونالدو روانی شد ! / مادر دختر به التماس افتاد !


دختر مراکشی بخاطر رونالدو روانی شد ! / مادر دختر به التماس افتاد !

دختر مراکشی بخاطر رونالدو روانی شد.

کریستیانو رونالدو زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵ بازیکن فوتبال اهل پرتغال است که برای تیم ملی پرتغال در پست مهاجم بازی می‌کند. رونالدو اغلب به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان و یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تمام ادوار نیز یاد می‌شود. رونالدو پنج جایزهٔ توپ طلا و چهار جایزهٔ کفش طلای اروپا دریافت کرده‌است که برای یک بازیکن اروپایی، رکورد محسوب می‌شود. رونالدو در طول دوران حرفه‌ای‌اش ۳۲ جام کسب کرده که شامل ۵ لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی جام ملت‌های اروپا و یک لیگ ملت‌های اروپا می‌شود. رونالدو دارای بیشترین گل زده (۱۴۱) و بیشترین پاس گل (۴۲) در لیگ قهرمانان اروپا، بیشترین گل زده (۱۴) در جام ملت‌های اروپا و بیشترین گل ملی در فوتبال مردان (۱۱۸) است.

دختر مراکشی بخاطر رونالدو روانی شد ! / مادر دختر به التماس افتاد !

مادر دختری که رونالدو را مسخره کرده بود، از هواداران درخواست کرد که دست از سر دخترش بردارند. پس از حذف پرتغال به دست مراکش در مرحله یک‌چهارم نهایی، اشک‌های کریستیانو رونالدو جاری شد و ویدئوهای گریه کردن او در زمین مسابقه دست به دست چرخید. بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی شروع به تمسخر فوق‌ستاره پرتغالی کردند، ولی ویدئویی که دختربچه مراکشی از خودش پست کرد وایرال شد.

دختربچه در آن ویدئو به تمسخر رونالدو پرداخت و گفت: «پرتغال، فرودگاه آنجاست. رونالدو کجاست؟ او در ماشینش گریه می‌کند. بیچاره رونالدو.»

ولی هواداران رونالدو به شدت از حرف‌های این دختر خشمگین شدند و شروع به انتقاد کردند، کار تا جایی بالا گرفت که مادر دختربچه مجبور به انتشار پستی شد و از همه خواست دست از سر دخترش بردارند.

ادر در این پست نوشت: «من مادر دختری هستم که به خاطر ویدئوی کریستیانو رونالدو مشهور شده. فقط می‌خواهم بگویم که دخترم به دلیل کامنتهایی که مردم برایش گذاشته‌اند شرایط روانی سختی را تحمل می‌کند، تا جایی که نه غذا می‌خورد و نه صحبت می‌کند. به شما اطمینان می‌دهم که دخترم قصد توهین به رونالدو را نداشت. او اصلا چیزی از فوتبال نمی‌فهمد و فقط حرف‌هایی که از اطرافیان می‌شنید را تکرار کرد. او ۹ ساله است و فقط می‌خواست شادی خود را ابراز کند اما متاسفانه قربانی شبکه‌های اجتماعی شد.»

به همین دلیل، مادر خواستار توقف آزار و اذیت‌هایی شد که خانواده‌اش را به شدت تحت فشار قرار داده است. او ادامه داد: «من از تمام هواداران رونالدو عذرخواهی می‌کنم. دخترم دارد سلامت روان خود را از دست می‌دهد. لطفاً تصور کنید که او خواهر کوچکتر خودتان است و او را ببخشید.»

منبع:خبر ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حاشیه های ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی