نیکو روزبرگ انزوای خود را در مرسدس توضیح میدهد


نیکو روزبرگ گفت که او در دوران حرفه ای خود احساس انزوا کرده زیرا تنش با لوئیس همیلتون باعث ایجاد درگیری داخلی در مرسدس شده بود. همیلتون و روزبرگ از ابتدای فصل 2013 در مرسدس هم تیمی بودند، اما در سال 2014 بود که مرسدس به قدرت غالب فرمول یک تبدیل شد...

نیکو روزبرگ گفت که او در دوران حرفه ای خود احساس انزوا کرده زیرا تنش با لوئیس همیلتون باعث ایجاد درگیری داخلی در مرسدس شده بود.

همیلتون و روزبرگ از ابتدای فصل 2013 در مرسدس هم تیمی بودند، اما در سال 2014 بود که مرسدس به قدرت غالب فرمول یک تبدیل شد و تنش ها نیز آغاز شد.

این دو، که قبلاً خود را دوست می‌دانستند، بر سر سه عنوان قهرمانی رانندگان دوئل کردند و روابطشان کاملاً به هم خورد.

پس از موفقیت های همیلتون در سال های 2014 و 2015، روزبرگ عنوان رانندگان 2016 را به دست آورد و بعد از آن بازنشستگی خود را از فرمول1 اعلام کرد.

مرسدس والتری بوتاس را به عنوان جایگزین انتخاب کرد و راننده فنلاندی رابطه بسیار هماهنگ تری را با همیلتون ایجاد کرد و جو تیم را به طور قابل توجهی بهبود بخشید.

نیکو روزبرگ، راننده سابق مرسدس اذعان کرد:

کل تیم باید بین من و لوئیس یک نگرش بی طرفانه را حفظ می کرد.

جو عجیبی در تیم حاکم بود زیرا مشخص بود که در داخل گاراژ خودمان رقابت وجود دارد.

در نتیجه، روحیه ای بدون تعادل در تیم وجود داشت و این کار نزدیک شدن به یکدیگر را دشوار می کرد (نزدیک شدن از نظر دوستانه). من در مهم ترین نقطه کارم در انزوا بودم.

نیکو روزبرگ انزوای خود را در مرسدس توضیح میدهد

والتری بوتاس و جورج راسل

آیا جورج راسل و لوئیس همیلتون از این روند پیروی خواهند کرد؟

بر اساس آنچه در فصل 2022 دیدیم، پاسخ منفی خواهد بود. با این حال، یک «اما» جدی وجود دارد.

فصل اول جفت همیلتون و راسل هماهنگ بودند، اما همیلتون پیش بینی کرد که این رابطه در آینده مشکلی برای مرسدس ایجاد نخواهد کرد، حتی اگر تیم به رقابت برای عنوان قهرمانی بازگردد.

بنابراین، درست همانطور که برای ایجاد تضاد همیلتون-روزبرگ، فرصت‌ قهرمانی لازم بود، ما منتظریم ببینیم چگونه همیلتون و راسل با همان آزمون روبرو خواهند شد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی