همدردی ورشتپن با همیلتون با چاشنی برزیل 2008


مکس ورشتپن می‌گوید که پس از شکست دادن لوئیس همیلتون برای قهرمانی جهان سال 2021 در دور آخر در ابوظبی، با او همدردی میکند اما خود راننده بریتانیایی نیز چنین تجربه ای را داشته است. در سال 2008 همیلتون در حال رقابت با فیلیپه ماسا برای عنوان قهرمانی...

مکس ورشتپن می‌گوید که پس از شکست دادن لوئیس همیلتون برای قهرمانی جهان سال 2021 در دور آخر در ابوظبی، با او همدردی میکند اما خود راننده بریتانیایی نیز چنین تجربه ای را داشته است.

در سال 2008 همیلتون در حال رقابت با فیلیپه ماسا برای عنوان قهرمانی جهان بود، راننده فراری در پیست خیس اینترلاگوس پیروز شد تا عنوان قهرمانی را به دست آورد، اما تمام این ماجرا 39 ثانیه طول کشید.

مستند ظهور لوئیس همیلتون

همیلتون که برای لحظه‌ای فکر می‌کرد همه چیز تمام شده، در دور آخر و آخرین پیچ‌ از تیمو گلاک سبقت گرفت و پنجم شد و امتیازات لازم برای شکست ماسا را ​​به دست آورد.

در چند پیچ ​​احساسات همیلتون از ناامیدی به شادی تبدیل شد و راننده مک لارن اولین قهرمانی از هفت عنوان خود را به دست آورد.

با این حال، رقابت برای قهرمانی شماره هشت در آخرین مسابقه فصل گذشته در ابوظبی، برای راننده حال حاضر مرسدس از شادی به ناامیدی تبدیل شد.

مکس ورشتپن از تیم ردبول در این باره گفت:

همه چیز برای او عالی به نظر می رسید، و پس از آن چیزی شبیه به این اتفاق می افتد و این موضوع برایش دشوار است.

تنها چیزی که در آن زمان به خودم گفتم این بود که او هفت بار قهرمان جهان شد و یکی از آن قهرمانی ها را هم وقتی برد که به نظر می رسید در حال باخت است و بعد در آخرین پیچ همه چیز عوض شد.

بنابراین امیدوارم که او کمی تفاوت در احساسات را درک کند. آن زمان حتما بزرگترین لحظه زندگی حرفه ای من بوده است.

اما بله، به خصوص با توجه به سالی که داشتیم، با او احساس همدردی می کردم. البته لحظاتی بود که با دیگر رقابت داشتیم اما من همیشه به او احترام می گذاشتم و فکر می کنم نبرد بزرگی داشتیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی