نیوی: ردبول زمان زیادی را صرف توسعه ماشین 2021 کرده است


آدرین نیوی معتقد است که ردبول زمان زیادی را صرف توسعه ماشین فرمول1 2021 کرده بود و همین باعث شد تا کارهای زیادی برای مقررات جدید باقی بماند. مکس ورشتپن امسال با کسب رکورد 15 پیروزی در طول فصل پشت فرمان ردبول RB18 به دومین عنوان قهرمانی جهان خود...

آدرین نیوی معتقد است که ردبول زمان زیادی را صرف توسعه ماشین فرمول1 2021 کرده بود و همین باعث شد تا کارهای زیادی برای مقررات جدید باقی بماند.

مکس ورشتپن امسال با کسب رکورد 15 پیروزی در طول فصل پشت فرمان ردبول RB18 به دومین عنوان قهرمانی جهان خود رسید، در حالی که ردبول همچنین اولین عنوان سازندگان خود را از سال 2013 به دست آورد.

چرخه توسعه RB16B در سال 2021 طولانی بود؛ زمانی که ورشتپن درگیر رقابت قهرمانی با مرسدس و لوئیس همیلتون بود، اما با اینحال RB18 توانست بر مسابقات سلطه داشته باشد.

بسیاری از تیم‌ها تصمیم گرفتند توسعه خود را در اوایل سال 2021 پایان دهند تا بر قوانین بازنگری شده برای سال 2022 تمرکز کنند، اما ردبول تصمیم گرفت بروزرسانی‌ها را ادامه دهد تا به موفقیت به ورشتپن کمک کند.

در جوایز اتواسپورت، RB18 برنده بهترین خودروی مسابقات بین‌المللی سال شد، که توسط نیوی و تیم فنی ردبول طراحی شده بود.

آدرین نیوی، مدیر فنی ردبول درباره این موفقیت گفت:

ما دوره توسعه بسیار کوتاهی داشتیم، به ویژه به این دلیل که به توسعه ماشین سال گذشته در رقابت برای قهرمانی ادامه دادیم، احتمالاً بیشتر از آنچه باید انجام می‌دادیم.

این به ما کارهای زیادی برای انجام در زمستان داد. چیزی که ما سعی کردیم روی آن تمرکز کنیم این بود که اصول اولیه خودرو را به عنوان خودروی امسال درست کنیم و سپس امیدوار باشیم که پتانسیل توسعه به ما بدهد تا به نوعی آن را اصلاح کنیم.

خوشبختانه به همین شکل بود.

در واقعیت فراری، در پیش فصل، احتمالا سریعتر بود. ما در مسابقه اول یک آپدیت بسیار خوب و موثر داشتیم. این باعث شد خیلی نزدیک شویم، و بعدش در اوایل نبرد واقعاً سختی بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت