اورب ایکس کولر مستر معرفی شد ؛ صندلی گیمینگ از آینده + ویدیو


اورب ایکس کولر مستر معرفی شد ؛ صندلی گیمینگ از آینده + ویدیو

کولر مستر از صندلی گیمینگ جدید اورب ایکس – Cooler Master Orb X رونمایی کرده که طراحی گنبدی شکل و منحصربفردی دارد. این صندلی مخصوص گیمرهای حرفه‌ای طراحی شده است.کمپانی کولر مستر به تازگی از صندلی گیمینگ جدید خود، اورب ایکس با طراحی جالب گنبدی شکل...

کولر مستر از صندلی گیمینگ جدید اورب ایکس – Cooler Master Orb X رونمایی کرده که طراحی گنبدی شکل و منحصربفردی دارد. این صندلی مخصوص گیمرهای حرفه‌ای طراحی شده است.

کمپانی کولر مستر به تازگی از صندلی گیمینگ جدید خود، اورب ایکس با طراحی جالب گنبدی شکل رونمایی کرد. این صندلی گیمینگ در حقیقت یک استیشن کامل برای بازی، سرگرمی و حتی کار به شمار می‌رود.

شکل کلی این صندلی گیمینگ بسیار متفاوت از دیگر نمونه‌های بازار است و طراحی خمیده و گنبدی شکل، به همراه لوگوی شش ضلعی Cooler Master که در قسمت جلوی آن حک شده، آن را به محصولی منحصربفرد تبدیل می‌کند. البته ابعاد صندلی Orb X برای قرار دادن در یک اتاق، بیش از حد بزرگ است. بنابراین احتمالا این صندلی‌ها برای استفاده شخصی ساخته نشده‌اند!

اورب ایکس کولر مستر معرفی شد ؛ صندلی گیمینگ از آینده + ویدیو

کولر مستر اورب ایکس؛ محصولی از آینده!

Orb X یکی استیشن گیمینگ محیطی با صندلی قابل تنظیم است که کاربر را به طور کامل در بر می‌گیرد. علاوه بر این، یک میز بسیار بزرگ به همراه پایه گیرنده مانیتور با قابلیت نگهداری یک نمایشگر 34 اینچی یا سه نمایشگر 27 اینچی از دیگر قابلیت‌های این صندلی گیمینگ به شمار می‌رود.

در کنار این مشخصات، اسپیکرهای محیطی 2.1 و نورپردازی ال ای دی ARGB در لبه‌ها از دیگر ویژگی‌های صندلی گیمینگ Orb X به شمار می‌روند. سیستم نورپردازی این دستگاه دارای هشت مد مختلف نوری است که می‌توانند با موزیک سینک شده و از طریق نرم افزار MasterPlus+ کولر مستر تنظیم شوند.

اورب ایکس کولر مستر معرفی شد ؛ صندلی گیمینگ از آینده + ویدیو اورب ایکس کولر مستر معرفی شد ؛ صندلی گیمینگ از آینده + ویدیو اورب ایکس کولر مستر معرفی شد ؛ صندلی گیمینگ از آینده + ویدیو

وارد شدن به صندلی گیمینگ اورب ایکس بسیار ساده است. میز در نظر گرفته شده در این استیشن با مکانیزمی لغزان قابل جابجایی است و قسمت بالای آن که محل قرارگیری مانیتور است هم از طریق یک ریموت قابل بالا و پایین شدن است تا در هنگام نشستن روی صندلی مشکلی برای افراد قدبلند ایجاد نکند.

پس از نشستن روی صندلی، میز با مکانیزمی روان سر جای اصلی خود بازگشته و در جلوی کاربر قرار می‌گیرد. همچنین قسمت بالای صندلی نیز به راحتی سر جای خود باز می‌گردد.

همان طور که اشاره شد، ابعاد و اندازه صندلی اورب ایکس کولر مستر بسیار بزرگ است. طول و عرض این صندلی 180 در 180 سانتیمتر بوده و ارتفاع آن 209 سانتیمتر است. علاوه بر این، وزن این صندلی نیز 343.5 کیلوگرم اعلام شده که بسیار سنگین به شمار می‌رود.

طراحی این صندلی گیمینگ شبیه به یک محفظه نگهداری انسان در فیلم‌های علمی تخیلی است! مهم‌ترین نکته‌ای که کمپانی سازنده روی آن تاکید داشته است، راحتی فراوان و قابلیت‌های پیشرفته شخصی‌سازی و تنظیم‌پذیری این صندلی‌هاست که باعث می‌شود هر کاربر بتواند بسته به سلیقه خود از آن استفاده کند.

همچنین صندلی‌های آن نیز کاملا منعطف و تنظیم‌پذیر بوده و ارگونومی مناسبی دارند. این صندلی‌ها در کنار استراحتگاه‌های تعبیه شده برای پا و گردن، کولر مستر اورب ایکس را به یک صندلی بسیار راحت برای کاربران تبدیل می‌کند که حسی شبیه به ماساژورهای فرودگاه‌ها را به کاربر القا می‌کند.

ویدیوی زیر، جزئیات بیشتری از این صندلی را نمایش می‌دهد:

مشخصات فنی و قابلیت‌های Orb X

صندلی گیمینگ اورب ایکس فاقد هرگونه سیستم یا نمایشگر بوده و تنها سیم‌ها و اتصالات مربوط به وصل کردن اکسسوری‌ها و گجت‌های مختلف را در بر می‌گیرد. با این وجود، به سادگی می‌توانید سیستم کامپیوتر شخصی خود را فارغ از شکل و وزن به این صندلی متصل کنید.

در قسمت راست صندلی اورب ایکس یک هاب USB قرار دارد که سه درگاه USB-A 3.1 نسل 1، دو درگاه USB-C 3.1 و یک جک هدست را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین در قسمت چپ هم یک پانل کنترل برای تنظیم سیستم اسپیکر قرار گرفته است. بعلاوه، در هر دو سمت صندلی کاربر نیز فضای زیادی برای قرار دادن اکسسوری‌ها، کتاب، اسنک یا دیگر موارد تعبیه شده است.

اورب ایکس کولر مستر معرفی شد ؛ صندلی گیمینگ از آینده + ویدیو اورب ایکس کولر مستر معرفی شد ؛ صندلی گیمینگ از آینده + ویدیو

بد نیست بدانید که Orb X اولین صندلی گیمینگ این‌چنینی بازار نیست. پیش از این، ایسر در سال 2018 از صندلی‌های گیمینگ Predator Thronos رونمایی کرده بود که مشابه با اورب ایکس کولر مستر قادر به پشتیبانی همزمان از سه نمایشگر 27 اینچی بود و طراحی تهاجمی‌تری داشت.

از سوی دیگر، صندلی Emperor XT نیز محصولی دیگر است که بیش از هر چیز بر روی بالا بردن بهره‌وری در کار متمرکز است و بار دیگر از چینش سه‌گانه مانیتور پشتیبانی می‌کند.

صندلی‌های Orb X از هم اکنون قابل سفارش دادن هستند. با این وجود قیمت آن‌ها به طور دقیق مشخص نیست. انتظار می‌رود این صندلی در دو رنگ سفید و مشکی روانه بازار شود.

منبع :tomshardware

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان