گوشی تاشو گوگل با پردازنده Tensor G2 در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد


گوشی تاشو گوگل با پردازنده Tensor G2 در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

گوشی تاشو گوگل با پردازنده سفارشی Tensor G2 که در زیر قاب سری پیکسل ۷ هم قرار دارد، در سایت بنچمارک گیری گیک‌بنچ رویت شد.ماه‌هاست که شایعاتی را در خصوص گوشی تاشو گوگل می‌شنویم. اما برخی افراد تأیید کرده‌اند که گوگل به خاطر مشکلات صنعت موبایل، از...

گوشی تاشو گوگل با پردازنده سفارشی Tensor G2 که در زیر قاب سری پیکسل ۷ هم قرار دارد، در سایت بنچمارک گیری گیک‌بنچ رویت شد.

ماه‌هاست که شایعاتی را در خصوص گوشی تاشو گوگل می‌شنویم. اما برخی افراد تأیید کرده‌اند که گوگل به خاطر مشکلات صنعت موبایل، از ادامه کار روی این پروژه انصراف داده است. اما گزارش جدیدی منتشر شده که خلاف این موضوع را ثابت می‌کند. ظاهراً غول جستجوی جهان می‌خواهد تا ماه مه سال آینده که اوایل فصل بهار می‌شود، یک رویداد معرفی را برگزار کند. برخی از گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که گوشی گوگل با نام Pixel Fold وارد بازار می‌شود، در حالی که پیش از این با کدنام Google Felix در سایت بنچمارک‌گیری گیک‌بنچ ظاهر شده بود.

گوشی تاشو گوگل با پردازنده Tensor G2 در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

بیشتر بخوانید:

تاریخ رونمایی از گوشی تاشو گوگل پیکسل فولد سرانجام مشخص شد + مشخصات فنی

این بار گوشی تاشو گوگل با پردازنده سفارشی Tensor G2 ساخت خود Google وارد سایت بنچمارک گیک‌بنچ شده است. این تراشه‌ای است که در حال حاضر زیر پوست گوشی‌های سری پیکسل ۷ نیز حضور دارد. این پردازنده از پردازشگر گرافیکی Mali-G710 بهره می‌برد و شامل دو هسته پرتوان ۲.۸۵ گیگاهرتزی، دو هسته ۲.۳۵ گیگاهرتزی و چهار هسته ۱.۸ گیگاهرتزی می‌شود. این گوشی همچنین با ۱۲ گیگابایت رم همراه بوده و به اندروید ۱۳ مجهز است.

امتیازهای بنچمارک گوشی تاشو گوگل

گوشی انعطاف‌پذیر گوگل موفق به کسب ۳،۲۵۷ امتیاز از آزمون چند هسته‌ای و ۱،۰۴۷ امتیاز از آزمون تک هسته‌ای GeekBench شده است. البته به خاطر داشته باشید که نتایج بنچمارک‌ها می‌تواند با دستکاری زیادی همراه شود و نباید خیلی روی آن‌ها حساب کرد.

گوشی تاشو گوگل با پردازنده Tensor G2 در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

در هر صورت این گوشی به یک پنل ۷.۹ اینچی داخلی OLED با نرخ ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن ۱۸۴۰ در ۲۲۰۸ پیکسلی مجهز است و یک نمایشگر بیرونی مشابه با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۱۰۰ پیکسلی آن را همراهی می‌کند. گوگل برای استفاده راحت کاربران چه در حالت تا شده و چه تا نشده، ترجیح داده از حسگر اثر انگشت به جای زیر نمایشگر، روی فریم جانبی گوشی استفاده کند. ظاهراً این دیوایس در دیگر مشخصات شبیه سری پیکسل ۷ است.

همچنین گفته می‌شود گوگل این دستگاه را با قیمتی در حدود ۱،۸۰۰ دلار وارد بازارهای جهانی خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج