اسرار زندگی مشترک؛ جملاتی که مردها دوست دارند بشنوند / چطور از مردان تعریف کنیم؟


اسرار زندگی مشترک؛ جملاتی که مردها دوست دارند بشنوند / چطور از مردان تعریف کنیم؟

مقالات بی‌شماری در مورد راه‌هایی نوشته‌ام که باعث می‌شود زنان احساسی تر هستند، بیشتر دوست داشته می شوند و مورد قدردانی قرار می‌گیرند.همانطور که بسیاری از خوانندگان تمایل خود را برای شنیدن مردها ابراز کرده اند، من متوجه شدم که زمان آن رسیده که این درخواست ها را برآورده کنم.

به گزارش اقتصاد آنلاین، فکر نمی‌کنم به اندازه کافی درباره نیازهای عاطفی مردان صحبت شده باشد، اما مردان نیز به اندازه زنان به تحسین و قدردانی نیاز دارند و تحسین کردن تاثیر مثبتی در روحیه آنها دارد. شنیدن تعریف و تمجید از توانایی های از مهمترین جملاتی که مردها دوست دارند بشنوند محسول می شود، در بسیاری از موارد حتی بیشتر از زنان نیاز به تحسین دارد.

به طور معمول، زنان درباره ظاهر و احساسی که در مردان ایجاد می‌کنند، بیشتر مورد تحسین قرار می گیرند. به عنوان مثال، می توان ده ها آهنگ نام ببرد که صرفاً درباره جذابیت زنان هستند ولی حتی نمی توان پنج آهنگ نام برد که به تعریف از ظاهر مردان پرداخته باشد.

بنابراین بدون هیچ مقدمه دیگری، برویم سر اصل مطلب، جملاتی که مردها دوست دارند بشنوند چه چیزهایی هستند؟ در اینجا شش نوع تعریف برای شما لیست می کنیم که مردان دوست دارند بیشتر بشنوند.

برخی از این موارد را به عنوان درخواست از مردانی که از من خواستند این مقاله را بنویسم شنیدم، برخی دیگر مواردی هستند که مردم اغلب به آنها اشاره کرده‌اند که در روابط خود احساس ناامنی می‌کنند و بخش کوچک‌تری از تجربیات خودم است.

1. تعریف هایی که نشان می دهد به او ایمان دارید

یکی از بزرگترین چیزهایی که باعث می شود مردان خوشحال شوند این است که شریک زندگی از او حمایت می کند و به او اعتقاد داشته باشد. این یکی از ثابت ترین جملاتی که مردها دوست دارند بشنوند.

یکی از خوانندگان من گفت: «وقتی همسرم پس از هر عملی می گوید "من به تو ایمان دارم" ، احساس می کنم ابرقهرمانی هستم که می تواند به هر چیزی دست یابد.»

اسرار زندگی مشترک؛ جملاتی که مردها دوست دارند بشنوند / چطور از مردان تعریف کنیم؟

مثال ها:

- من به تو ایمان دارم.

-از هر چیزی که ذهنت را مشغول کرده اطلاع دارم و می دانم که می توانی به آن برسی.

- البته که مردم می خواهند با تو یا برای تو کار کنند... مردم به تو و توانایی هایت اعتماد دارند. همانطور که هست، تو در کاری که انجام می دهی بهترین هستی.

- به خاطر سخت گوشی که در شغل خود داری حقوقت را افزایش دادند و این حق تو است. من به توانایی هایت ایمان دارم.

- در حال حاضر کارهای زیادی در زندگی انجام داده ای. مطمئن هستم که به انجام کارهای بزرگ دیگر ادامه خواهی داد. از هر موقعیتی که برایت پیش بیاید بهترین استفاده را خواهی برد.

2. تعارف خاص درباره بدن و ظاهر

در حالی که مردان ممکن است به اندازه یک زن معمولی در جامعه نسب به ظاهر خود قضاوت نشوند، اما مردان هنوز درباره ظاهر فیزیکی خود احساس ناامن می کنند. علاوه بر این، هر فردی (بدون در نظر گرفتن جنسیت) دوست دارد بداند که شریک زندگی اش او را را از نظر زیبایی شناختی دلپذیر می داند. تعریف از ظاهر جز مهمترین جملاتی که مردها دوست دارند بشنوند به حساب می آید.

مثلا اگر به همسر خود بگویید:

- امروز خیلی خوش تیپ به نظر میای

- امروز خیلی جذاب به نظر می رسی. من این را دوست دارم.

- این کت و شلوار/کراوات/لباس خیلی بهت میاد.

-لبخند جذابی داری.

- همیشه خیلی خوش تیپ به نظر می رسی... حتی زمانی که از خواب بیدار شدی و موهایت به هم ریخته است.

3. تعریف هایی که تلاش های او را تصدیق می کند

همه دوست دارند به خاطر تلاشی که در رابطه خود انجام می دهند، شناخته شوند. تصدیق شدن جزو جملاتی که مردها دوست دارند بشنوند است. به او نشان دهید که از کاری که برای شما انجام می دهد قدردانی می کنید. حتی ساده ترین چیزها. توجه کنید و همه را تشخیص دهید. هر زمان که با صدای بلند از چیزی قدردانی می کنید، تمایل بیشتری به دریافت آن دارید حتی اگر این کار را نکنید، باز هم باید کاری کنید که او احساس دوست داشته شدن داشته باشد.

این که آیا او زباله ها را بیرون می برد، لامپ را تعویض کرده یا ظروف را می شوید، مهم نیست... مهم این است که شما هر از چند گاهی از او به خاطر خدماتش تشکر کنید.

مثال ها…

- خیلی ممنون که برای من آشپزی کردی. من واقعا از این غذا خوشم اومد.

- تو هر چیزی و می تونی درست کنید مگه نه؟

- بخاطر همه مهربانی هایی که داری ازت ممنونم.

- از این که حرف های من را شنیدی ممنونم.

- کاملا متوجه شدم که این کار را به خاطر من انجام دادی و ممنونتم.

4. تعریف هایی که نشان می دهد به او احترام می گذارید

چندین مطالعه نشان داده است که مردان احترام را به عنوان عشق احساس می کنند و ارزش عاطفی بیشتری بر احساس احترام می گذارند تا لزوما دوست داشتن. در حالی که من فکر نمی‌کنم که این مطالعات لزوماً در سطح فردی معنی زیادی داشته باشند، مهم است که توجه داشته باشید که مرد شما احتمالاً می‌خواهد در رابطه با شما احساس احترام کند.

در اینجا چندتا از جملاتی که مردها دوست دارند در این زمینه بشنوند و راهی برای گفتن آنها را به شما می گوییم:

- تو مرد خوبی هستی.

- من به تو افتخار میکنم.

- من برای تو احترام زیادی قائلم.

- هر بار که تو را می بینم، نسخه بهتری از خودت می شوید.

- برای اعتراف به اشتباه / عذرخواهی /جسارت زیادی لازم بود ... من واقعاً تحسین می کنم که توانستی این کار را انجام دهی.

- از اینکه با دوستان / والدین / همکارانم / مودب هستی،ممنونم. تو نسبت به دیگران بسیار آگاه هستی .

5. تعریف هایی که نشان می دهد به او و توانایی رهبری او اعتماد دارید

شرطی شدن اجتماعی، زیست شناسی یا هر چیز دیگری را که دوست دارید سرزنش کنید، اما اکثر مردان علاقه عمیقی به دیده شدن به عنوان رهبر در زندگی و روابط خود دارند.

با گفتن چند مورد زیر به او بفهمانید که او را می بینید و به شیوه زندگی او در دنیا اعتماد دارید، اینها بخشی از جملاتی که مردها دوست دارند درباره اعتماد به خودشون بشنوند، هستند:

- من به تو اعتماد دارم.

- من طرف تو هستم.

- تو هرگز در گذشته ما را به اشتباه هدایت نکردی.

- تو همیشه بهترین نصیحت را می کنی وخیلی باهوشی.

6. تعارفاتی که نشان می دهد تحت تأثیر او هستید

اساساً همه مردان احساس می کنند که شخصی در کنار آنها راه می رود آنقدر جذاب است که این نقطه ضعف آنها محسوب می شود. هجوم مست کننده جذبی که ما احساس می کنیم بسیار قوی است. به او بفهمانید که وقتی در کنارش هستید احساس مشابهی دارید.

جملاتی که اعتماد به نفس را تقویت می کند نیز جرو جملاتی که مردها دوست دارند به حساب می آید؛ الباه به یاد داشته باشید که این تعریف و تمجیدها فقط به خاطر اعتماد به نفس نیستند، بلکه از عشق واقعی به شریک زندگی سرچشمه می گیرند. احساس نکنید که نیاز به اغراق دارید. در عوض، مکمل را پیدا کنید که منطقی و واقعی باشد. اغلب مردانی که در حال انجام یک کار خوب هستند، حتی احساس نمی‌کنند که کارشان را خوب انجام می‌دهند، بنابراین این تعریف‌ها می‌تواند ارزشمندتر از آن چیزی باشد که شما فکر می کنید و باعث می‌شود همسرتان در رابطه احساس امنیت کند.

جمع بندی

مرد منحصر به فرد شما به برخی از این موارد قوی تر از دیگران پاسخ می دهد. تعداد انگشت شماری از آنها را امتحان کنید و ببینید چه نتیجه ای حاصل می شود.

قبل از اینکه بخش نظرات تبدیل به "چرا باید منیت مردانه را تقویت کنیم؟"/"مردم نیازی به تعریف و تمجید ندارند... آنها باید اعتبار واقعی داشته باشند! و … این مقاله صرفاً طرحی را برای کمک به مردم در زندگی با عشق بیشتر ارائه می کند. همه از دریافت یک تعریف صمیمانه لذت می برند، و اکثر این موارد می تواند برای هر زنی نیز اعمال شود. تعریفها پیچیده تر از آن چیزی هستند که به نظر می رسد، اما برای نحوه عملکرد ما به عنوان یک انسان بسیار مهم هستند.

ترجمه و تدوین: اقتصادآنلاین
خبرنگار: مهتاب لطفیان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زناشویی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بلایی که ناخن کاشت سرتان می آورد / راهکار پیشگیری و درمان قارچ کاشت ناخن + فیلم