اولین تریلر جذاب ترانسفورمرز 7 را تماشا کنید


اولین تریلر جذاب ترانسفورمرز 7 را تماشا کنید

تریلر جذاب فیلم سینمایی Transformers : Rise Of The Beasts – تبدیل شوندگان : ظهور جانوران یا همان ترانسفورمرز 7 حرف های زیادی برای گفتن دارد که در ادامه به سراغ آن‌ها می‌رویم.اگر از طرفداران فرنچایزر ترانسفورمرز باشید، احتمالا با دیدن قسمت‌های اخیر...

تریلر جذاب فیلم سینمایی Transformers : Rise Of The Beasts – تبدیل شوندگان : ظهور جانوران یا همان ترانسفورمرز 7 حرف های زیادی برای گفتن دارد که در ادامه به سراغ آن‌ها می‌رویم.

اگر از طرفداران فرنچایزر ترانسفورمرز باشید، احتمالا با دیدن قسمت‌های اخیر و اسپین اف هایی مثل «بامبل بی» هیچ امیدی به آینده این مجموعه نداشتید. اما به نظر می‌رسد که آخرین قسمت از سری فیلم های تبدیل شوندگان، داستان متفاوتی را برای تعریف کردن آماده کرده است که در ادامه و پس از تماشای تریلر فیلم تبدیل شوندگان : ظهور جانوران به سراغ آن خواهیم رفت. روایت متفاوتی که 3 قسمت جدید و جذاب از نبرد اپتیموس پرایم و مگاترون را به تصویر می‌کشد و دو دسته جدید از ربات‌ها را وارد دنیای تبدیل شوندگان می‌کند.

تریلر جذاب ترانسفورمرز 7

در همین ابتدای کار باید بگوییم که فیلم ترانسفورمرز 7 ، اولین بخشِ روایت از یک مجموعه 3 قسمتی است که داستان جدیدی را آغاز خواهد کرد. برای اولین بار در تاریخ دنیای سینمایی ترانسفورمرها، علاوه بر تیم‌‌های دیسیپتیکان ها و اتوبات‌ ها ، شاهد حضور دو گونه دیگر از ربات‌ها هستیم که ظاهر خودروهای قدیمی مثل شورولت کامارو یا جت‌های جنگنده را ترجیح نمی‌دهند و علاقه دارند تا در قامت حیوانات ظاهر شوند!

اولین تریلر جذاب ترانسفورمرز 7 را تماشا کنید گروه ربات های ماکسیمالز اولین تریلر جذاب ترانسفورمرز 7 را تماشا کنید گروه ربات های پرداکون‌

ماکسیمالز ها یا ماکسیمال ها (Maximals) و پریدیکانز ها یا همان پرداکون‌ها (Predacons)، دسته‌ای از ربات‌های دنیای تبدیل شوندگان هستند که فقط به شکل حیوانات تبدیل می‌شوند (مانند پرندگان، پستانداران، خزندگان و حتی ماهی‌ها). این گروه از ربات‌ها برای اولین بار در سری انیمیشن‌های جنگ جانوران متولد شدند و داستان جذابی دارند! بدون شک اگر بگوییم که ماکسیمالزها و پریدیکانزها هم به مانند دسپتیکانزها و اتوبات‌ها، دشمن یکدیگر هستند، شما تعجب نخواهید کرد.

به علاوه بد نیست بدانید که رهبر پرداکون‌ها، دقیقا هم نام رهبر دیسپتیاکان‌ها است و مگاترون نام دارد! داستان جایی جالب می‌شود که به یک خط داستانی عجیب برخورد می‌کنیم: ربات های ماکسیمال، نوادگان اتوبات‌ها هستند و در سمت مقابل خود، پرداکون‌ها را می‌بینند که نوه‌های دیسپتیکان‌ها به حساب می‌آیند.

اولین تریلر جذاب ترانسفورمرز 7 را تماشا کنید

انیمیشن نبرد درندگان

داستان «انیمیشن نبرد درندگان» در جایی شروع می‌شود که هر دو گروه ربات‌های ماکسیمال و پرداکون‌ وارد سیاره‌ای ناشناخته می‌شوند که سرشار از منابع انرژی غنی و دست نخورده است. البته این منابع انرژی برای ربات‌ها، حکم مرگ را دارند و آن‌ها برای اینکه جان خود را نجات دهند، مجبور هستند که به شکل حیوانات در بیایند؛ یعنی دقیقا همان کاری که دسپتیکان‌ها و اتوبات‌ها برای ناشناس ماندن (و به نوعی حفظ جان خود) انجام داده بودند.

اولین تریلر جذاب ترانسفورمرز 7 را تماشا کنید

انیمیشن جنگ جانوران (Beast Wars) و ربات‌هایی که شکل حیوانات هستند

در ادامه به داستان فیلم Transformers : Rise Of The Beasts می‌رسیم که فعلا چیز زیادی در مورد آن نمی‌دانیم اما گفته می‌شود که اتفاقات این فیلم، پیرامون ورود اتوبات‌ها به کره زمین خواهد بود. علاوه بر این مورد، محله بروکلین (یکی از محله‌های نیویورک در کشور آمریکا) در سال 1994، بخش زیادی از داستان را جلو می‌برد و همچنین می‌دانیم که داستان این فیلم و بامبلبی 2018، خط روایت پیوسته‌ای را دنبال خواهد کرد.

اولین تریلر جذاب ترانسفورمرز 7 را تماشا کنید

صحنه رو به رو شدن اپتیموس پرایم با ربات کینگ کونگی

همچنین در بخشی از تریلر ترانسفورمرز 2023 ، شاهد حضور یک شخصیت عجیب با ظاهر کینگ کونگی هستیم که احتمالا در خط داستان فیلم، تاثیر زیادی خواهد داشت. به علاوه در جای دیگری از این تریلر، یکی از ربات‌ها، آینده‌ای را برای اپتیموس پرایم به تصویر می‌کشد که تا کنون شبیه به آن را ندیده است!

معرفی بازیگران ،عوامل و تاریخ انتشار فیلم تبدیل شوندگان 7 : ظهور جانوران

اولین تریلر جذاب ترانسفورمرز 7 را تماشا کنید

استیون کیپل جونیور خالق اثر هیجان انگیزی مثل کرید 2، کارگردانی ترانسفورمرز 7 را بر عهده دارد و دنی مورفی، تام دی سانتو، مایکل بی و لورنز بوناونتورا به صورت مشترک، تهیه کنندگان این اثر تخیلی خواهند بود. دارنل متایر و جاش پیترز هم داستان این قسمت را بر اساس کمیک و انیمیشن های « جنگ جانوران » یا به تعبیری دیگر، «جنگ درندگان» (Beast Wars) در دهه 90 میلادی می‌نویسند و افرادی مثل آنتونی راموس، دومینیک فیش بک، لورین ولز، بازیگران و صداپیشگان تبدیل شوندگان : ظهور جانوران خواهند بود. در پایان کار باید اشاره کنیم که تاریخ انتشار فیلم ترانسفورمرز 7 برای 9 ژوئن 2023 (تقریبا اواخر خرداد 1402) برنامه ریزی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک