جام جهانی 2022| ایران با اقتدار صعود می کند


جام جهانی 2022| ایران با اقتدار صعود می کند

بازیکن سابق فوتبال گفت: به نظرم بازی جذاب و زیبایی را بین تیم های ایران و آمریکا شاهد خواهیم بود و با اقتدار به مرحله بعد جام جهانی صعود می کنیم.

محمدرضا مهدوی بازیکن سابق فوتبال درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی با تیم ملی آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: بعد از شکست تلخی که برابر انگلیس پشت سرگذاشتیم کادر فنی با ریکاوری شرایط خوبی را برای تیم ملی فراهم کردند و توانستیم برد شیرینی را برابر ولز به دست آوریم. به نظرم بازی با آمریکا جذاب و زیبا خواهد بود و ما می‌توانیم با اقتدار به مرحله بعد جام جهانی صعود کنیم.

کی روش با درایت خود راهکاری برای بازی با آمریکا در نظر می گیرد

او درباره راهکار تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی آمریکا بیان کرد: اگر تیم ملی فوتبال برای مساوی به زمین مسابقه برود به طور حتم شکست می‌خورد. به طور حتم کی روش با درایت خود راهکاری در نظر می‌گیرد تا تیم ملی فوتبال به موفقیت برسد. ما باید انرژی مثبت به ملی پوشان بدهیم تا همانند بازی با ولز بتوانند برابر آمریکا نتیجه بگیرند.

جام جهانی 2022| ایران با اقتدار صعود می کند

ساختار دفاعی برگ برنده تیم ملی ایران برابر آمریکا است

مهدوی درباره برگ برنده بازی تیم ملی ایران برابر تیم ملی آمریکا گفت: به نظرم ساختار دفاعی تیم ملی فوتبال می‌تواند برگ برنده این بازی باشد. تیم ملی آمریکا برای انتقال توپ از دفاع به حمله سرعت بالایی دارد به همین خاطر باید ملی پوشان عقب نشینی کنند و چشم به ضد حملات داشته باشند تا بتوانند موقعیت گلزنی خلق کنند. ما باید از طریق ارسال‌ها و ضربات ایستگاهی رامین رضاییان بتوانیم به حریف گل بزنیم.

فوتبال آمریکا پیشرفت کرده است

بازیکن سابق فوتبال درباره تفاوت جام جهانی ۹۸ با بازی‌های جام جهانی قطر بیان کرد: این جام جهانی با جام جهانی ۹۸ خیلی تفاوت دارد. تیم ملی آمریکا بعد از باخت به ما در جام جهانی ۹۸ سرمایه گذاری عظیمی کرد و تیم ملی کشورمان را بعد از یک سال و خرده‌ای به آمریکا دعوت کرد و در آنجا هم مساوی کردیم و ۴ امتیاز از آن‌ها گرفتیم. در حال حاضر آمریکای فعلی خیلی پیشرفت کرده است، اما فوتبال ما پیشرفت کمتری داشته است. به نظرم این قیاس مع الفارق است. اکنون فوتبال به رشته اول ورزشی آمریکا تبدیل شده و بازیکنان این تیم در لیگ‌های معتبر دنیا بازی می‌کنند.

نبود جهانبخش می تواند مشکل ساز شود

او درباره اینکه نبود جهانبخش در بازی با تیم ملی آمریکا موثر است، گفت: جهانبخش بازیکن موثری است. نبود این بازیکن می‌تواند در پازل چینی کی روش مشکل ساز شود، اما هواداران به عنوان یار دوازدهم می‌توانند به تیم ملی فوتبال کمک کنند.

بیرانوند بهترین گزینه برای دروازه بانی تیم ملی فوتبال است

مهدوی درباره اینکه کدامیک از دروازه بانان باید در بازی با تیم ملی آمریکا درون دروازه قرار بگیرند، بیان کرد: با وجود اینکه حسینی بهترین دروازه بان ایران و آسیا است، اما بیرانوند دومین دوره حضورش در جام جهانی محسوب می‌شود و با تجربه‌تر از گلر‌های دیگر است. به نظرم بیرانوند درون دروازه تیم ملی فوتبال قرار می‌گیرد.

بازیکن سابق فوتبال درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی ایران و آمریکا گفت: به نظرم تیم ملی فوتبال با یک نتیجه مطلوب به مرحله بعد صعود می‌کند و در مرحله حذفی به تیم ملی هلند می‌خورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022