مارکو از احتمال حضور سباستین فتل در ردبول میگوید


هلموت مارکو، مشاور موتوراسپورت ردبول، به این موضوع اشاره کرده که سباستین فتل نقش او را در تیم زمانی که در نهایت تصمیم به بازنشستگی می گیرد، بر عهده داشته باشد. مارکو اذعان داشت که با راننده سابقش در ابوظبی در مورد چنین سمتی در آینده گفتگو کرده...

هلموت مارکو، مشاور موتوراسپورت ردبول، به این موضوع اشاره کرده که سباستین فتل نقش او را در تیم زمانی که در نهایت تصمیم به بازنشستگی می گیرد، بر عهده داشته باشد.

مارکو اذعان داشت که با راننده سابقش در ابوظبی در مورد چنین سمتی در آینده گفتگو کرده است، جایی که قهرمان چهار دوره جهان در پایان فصل 2022 از فرمول 1 خداحافظی کرد.

مارکو، که بر برنامه راننده های جوان ردبول و … نظارت دارد، اشاره کرد که فتل از آن دسته افرادی خواهد بود که می تواند یک روز جایگاه او را پر کند.

هلموت مارکو درباره سباستین فتل گفت:

دور از ذهن نیست که او با یک پست مدیریتی بالا بازگردد. من به زودی 80 ساله می شوم و اتفاقاتی می افتد.

ما صحبتی داشتیم و فکر می‌کنم اگر او بتواند یک پست مدیریتی بالا بگیرد، ممکن است برایش جذاب باشد. این همان چیزی است که در گفتگو مطرح شد.

ما پیامش را شنیدیم. ما دو تیم داریم و درهایمان باز است. اما برای سباستین، این یک تفاوت جدی بوده چون به عنوان مدیر ارشد باید زودتر بیایید و دیرتر بروید و فقط مقداری از پولی را که به عنوان یک راننده به آن عادت کرده اید، دریافت می کنید!

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)