فراری از پیام رادیویی ساختگی برای فریب ردبول استفاده کرد


فراری فاش کرده که از یک پیام رادیویی ساختگی برای فریب ردبول استفاده کرده است تا سرجیو پرز را به یک استراتژی دو پیت استاپه در مسابقه فرمول یک ابوظبی 2022 سوق دهد. در مرحله میانی مسابقه یاس مارینا پرز در رده دوم، درست جلوتر از چارلز لکلرک قرار دشت...

فراری فاش کرده که از یک پیام رادیویی ساختگی برای فریب ردبول استفاده کرده است تا سرجیو پرز را به یک استراتژی دو پیت استاپه در مسابقه فرمول یک ابوظبی 2022 سوق دهد.

در مرحله میانی مسابقه یاس مارینا پرز در رده دوم، درست جلوتر از چارلز لکلرک قرار دشت در حالی که این دو برای نایب قهرمانی رقابت می کردند.

اما با توجه به اینکه ردبول کمی سرعت بیشتری دارد، فراری می‌دانست که تنها شانسش برای جلو انداختن لکلرک از طریق استراتژی است و این به معنای مجبور کردن پرز به انجام دو پیت استاپ بود.

این فرصت در دور 33 به دست آمد، زمانی که فراری این تصور را ایجاد کرد که قصد دارد برای جلو انداختن لکلرک، پرز را آندرکات کند.

با این حال، این پیام واقعی نبود، زیرا لکلرک متعهد به یک پیت استاپ بود، و فراری از این پیام استفاده می‌کرد تا اینطور به نظر برسد که قصد دارد دو پیت استاپ داشته باشد.

این حقه جواب داد و ردبول پرز را فوراً به داخل پیت کشید تا فراری را کاور کند.

متیا بینوتو مدیر تیم فراری اذعان کرد:

مطمئناً رادیو و فراخوان ساختگی روی ردبول یک حرکت فوق العاده از بچه های پیت بود. من فکر می‌کنم برای تیم و استراتژیست‌ها عالی است، و یک مسابقه خوب را داشتیم.

به نظر من رده اول و دوم [در مسابقات قهرمانی رانندگان و سازندگان] بالانس کل فصل بوده، نه فقط امروز. اما امروز قطعا ما کار درست را انجام دادیم.

پیت استاپ ساختگی روی ردبول درست بود. خیلی برای تیم خوشحالم.

فکر می‌کنم فراری وقتی اشتباه می‌کند، همیشه انتقادات زیادی وجود دارد. اما همچنین، من می دانم که این افراد می توانند خیلی خوب عمل کنند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!