بازار رانندگان؛ بازگشت نیکو به فرمول1 و ریکاردو به ردبول


نیکو هالکنبرگ در فرمول1 2023 با هاس به مسابقات برمیگردد در حالیکه میک شوماخر صندلی خود را از دست داده و احتمالاتی درباره بازگشت دنیل ریکاردو به ردبول وجود دارد. این راننده 35 ساله با کوین مگنوسن هم تیمی خواهد شد و جانشین پسر شوماخر می شود که هاس...

نیکو هالکنبرگ در فرمول1 2023 با هاس به مسابقات برمیگردد در حالیکه میک شوماخر صندلی خود را از دست داده و احتمالاتی درباره بازگشت دنیل ریکاردو به ردبول وجود دارد.

این راننده 35 ساله با کوین مگنوسن هم تیمی خواهد شد و جانشین پسر شوماخر می شود که هاس جدایی او را اعلام کرده است.

هالکنبرگ این فرصت را خواهد داشت تا در تست پیرلی در ابوظبی در روز سه‌شنبه، خودروی امسال را با راننده رزرو، پیترو فیتیپالدی تازه‌کار تست کند.

تصمیم برای جایگزینی شوماخر با هالکنبرگ نشان دهنده تغییر قابل توجهی در استراتژی تیم است که در سال 2021 دو راننده تازه کار را اداره کرد و اکنون با دو راننده که بیش از 320 مسابقه را آغاز خواهد کرد، وارد فصل آینده خواهد شد.

گونتر استاینر، مدیر تیم هاس گفت:

من طبیعتاً بسیار خوشحالم که از نیکو هالکنبرگ برای بازگشت به صورت یک راننده تمام وقت در فرمول یک استقبال می کنم.

تجربه و دانشی که نیکو برای تیم به ارمغان می‌آورد و شهرتش به عنوان یک مسابقه‌دهنده عالی، قوی و قابل اعتماد، واضح است.

بازگشت دنیل ریکاردو به ردبول

کریستین هورنر برنامه های ردبول برای دنیل ریکاردو را در صورت امضای قرارداد به عنوان راننده سوم برای سال 2023 تشریح کرده است، اما احتمال حضور تمام وقتش در فرمول 1 را رد کرد.

ریکاردو پس از از دست دادن صندلی خود در مک لارن برای سال آینده در پایان آگوست، قرار است برای فرمول1 2023 در نقش راننده سوم به ردبول بازگردد.

هلموت مارکو، مشاور ردبول، دیروز در اسکای آلمان فاش کرد که ریکاردو به عنوان راننده سوم به این تیم ملحق خواهد شد، اما مشخص شد که این راننده استرالیایی هنوز قراردادی را امضا نکرده است.

در این موقعیت، ریکاردو تعدادی از وظایف بازاریابی مانند شرکت در رویدادها و همچنین پشتیبانی در شبیه ساز برای رانندگان تیم، مکس ورشتپن و سرجیو پرز را انجام می دهد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول