فراری شایعات پیرامون متیا بینوتو را رد کرد


فراری شایعات منتشر شده در مطبوعات ایتالیایی مبنی بر اینکه متیا بینوتو، مدیر فعلی تیم فرمول یک اسکودریا قرار است با فردریک واسر از آلفارومئو جایگزین شود را تکذیب کرد. روز سه‌شنبه روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلا اسپورت گزارش داد که بینوتو، مدیر تیم...

فراری شایعات منتشر شده در مطبوعات ایتالیایی مبنی بر اینکه متیا بینوتو، مدیر فعلی تیم فرمول یک اسکودریا قرار است با فردریک واسر از آلفارومئو جایگزین شود را تکذیب کرد.

روز سه‌شنبه روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلا اسپورت گزارش داد که بینوتو، مدیر تیم فراری، طبق گفته‌های چند منبع درون تیم، در حال خروج است.

فراری رقابتی ترین خودروی خود را در سال های اخیر برای قوانین جدید 2022 ساخت، اما انبوهی از اشتباهات استراتژی و مسائل مربوط به قابلیت اطمینان، چارلز لکلرک و کارلوس ساینز را از رقابت خارج کرد و فراری در عوض مجبور شد برای حفظ جایگاه دوم سازندگان با مرسدس وارد رقابت شود.

به گفته منابع ایتالیایی، افت فراری منجر شده تا جان الکان از اول ژانویه مدیر تیم آلفارومئو را به مارانلو بیاورد.

در بیانیه فراری آمده است:

در رابطه با گمانه زنی ها در رسانه های خاص در مورد جایگاه متیا بینوتو، مدیر تیم اسکودریا فراری، فراری بیان می کند که این شایعات کاملاً بی اساس هستند.

متیا بینوتو پس از مسابقه برزیل در مورد توقف توسعه خودرو گفته بود:

این یک انتخاب نبود. ما به اندازه سقف بودجه پول خرج کردیم.

به همین سادگی ما در سقفش بودیم. [دیگر] فرصتی برای توسعه ماشین وجود نداشت، بنابراین ما در همان جایی که بودیم، می‌مانیم.

اما قطعا ما توسعه خودروی سال آینده را به خطر نمی اندازیم.

اما مطمئناً ما تصمیم گرفتیم که توسعه مدل فعلی را متوقف کنیم، زیرا علاوه بر توسعه، شما باید قطعات را تولید کنید و آنها را به پیست بیاورید. و این هزینه های اضافی بود که ما نمی توانستیم از عهده آن برآییم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان