دستور ویژه رهبر معظم انقلاب در خصوص حوادث اخیر در سیستان و بلوچستان


دستور ویژه رهبر معظم انقلاب در خصوص حوادث اخیر در سیستان و بلوچستان

رهبرمعظم انقلاب دستور دادند حوادث اخیر سیستان و بلوچستان به دقت بررسی شود.

به گزارش رکنا، رئیس هیئت اعزامی از سوی مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان در دیدار با عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت اهل تسنن زاهدان گفت:با مجرمان و عوامل ناامنی در سیستان و بلوچستان مماشات نخواهد شد و کسانی که تحت تاثیر هیجانات قرار گرفته‌اند به زودی آزاد می‌شوند.

خواسته مقام معظم رهبری این بود تا بر اساس آنچه از واقعیت‌ها به دست می‌آید عمل شود که بررسی‌ها صورت گرفت و حاصل آن در شورای عالی امنیت ملی جمع بندی و تصمیماتی اتخاذ گردید.

تصمیمات اتخاذ شده ناظر بر همان بررسی ها بود و در خصوص آنچه در زاهدان و برخی شهرهای دیگر اتفاق افتاد باید نگاه ما کمی جامع‌تر باشد.

بر اساس نظر صریح مقام معظم رهبری افرادی که بی گناه مورد اصابت قرار گرفته‌اند از نگاه ایشان شهید و کسانی که بی‌گناه مجروح شده‌اند جانباز و در بنیاد شهید دارای پرونده خواهند شد.

در این میان با افراد یا کسانی که به امنیت خدشه وارد کرده و جرمی مرتکب شده‌اند مماشات نخواهد شد و باید مجازات و محاکمه شوند زیرا امینت جامعه خط قرمز همه نظام‌هاست

در ماجراهای اخیر استان کسانی عامل تحریک مردم بوده‌اند و حساب آن‌ها جداست و باید خطایی که در تحریک عمومی مرتکب شدند را اصلاح و عذر خواهی کنند و از این کوتاهی‌های صورت گرفته نمی‌توان به راحتی عبور کرد.

اگر مطالبه‌ای وجود داشته باشد قابل مباحثه و پیگیری است و نباید خطاهای فردی را به نام یک سازمان بدانیم و کل مجموعه را زیر سوال ببریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رهبری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی