نمونه عکس جدید از گوشی Galaxy S23 Ultra و مقایسه با اس 22 اولترا؛ پیشرفت شگفت‌انگیز


نمونه عکس جدید از گوشی Galaxy S23 Ultra و مقایسه با اس 22 اولترا؛ پیشرفت شگفت‌انگیز

گوشی گلکسی S23 Ultra سال آینده میلادی با دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه می‌شود تا یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های بازار باشد. سامسونگ در بخش طراحی تغییر زیادی را اعمال نخواهد کرد و قصد دارد یک گوشی با سخت‌افزار بهتر به بازار بفرستد. حال نمونه عکس جدیدی از...

گوشی گلکسی S23 Ultra سال آینده میلادی با دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه می‌شود تا یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های بازار باشد. سامسونگ در بخش طراحی تغییر زیادی را اعمال نخواهد کرد و قصد دارد یک گوشی با سخت‌افزار بهتر به بازار بفرستد. حال نمونه عکس جدیدی از گوشی Galaxy S23 Ultra منتشر شده است.

سامسونگ سال آینده میلادی گوشی‌های پرچم‌دار جدیدی را به بازار خواهد فرستاد. گوشی Galaxy S23 Ultra با دوربین 200 مگاپیکسلی یکی از بهترین‌های بازار در بخش عکاسی خواهد بود. حال نمونه عکس تازه‌ای از گوشی گلکسی اس 23 اولترا منتشر و با گوشی Galaxy S22 Ultra مقایسه شده است.

در همین رابطه بخوانید:

- اولین عکس ثبت شده با دوربین 200 مگاپیکسلی گوشی Galaxy S23 Ultra ؛ پیشرفت حیرت انگیز نسبت به نسل قبل
- افشای بنچمارک گوشی گلکسی S23 سامسونگ با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2

نمونه عکس Galaxy S23 Ultra

سامسونگ که گوشی Galaxy S22 Ultra را با دوربین 108 مگاپیکسلی عرضه کرده بود، قرار است گوشی Galaxy S23 Ultra را با یک حسگر 200 مگاپیکسلی که هنوز معرفی نشده به بازار بفرستد. می‌دانیم که گوشی S23 Ultra یک حالت 50 مگاپیکسلی دارد و به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویری با رزولوشن تا 200 مگاپیکسلی در حالت خام به ثبت برسانند.

نمونه عکس جدید از گوشی Galaxy S23 Ultra و مقایسه با اس 22 اولترا؛ پیشرفت شگفت‌انگیزنمونه عکس گوشی S22 Ultra

حال یک منبع معتبر تصاویری منتشر کرده و دوربین گوشی Galaxy S23 Ultra را با اس 22 اولترا و گوگل پیکسل 7 پرو به مقایسه گذاشته است. این تصاویر که از یک کدو تنبل گرفته شده، تفاوت کیفیت دوربین سه گوشی مورد اشاره را به نمایش گذاشته است.

نمونه عکس جدید از گوشی Galaxy S23 Ultra و مقایسه با اس 22 اولترا؛ پیشرفت شگفت‌انگیز

در عکس Galaxy S23 Ultra جزئیات و بافت کدو تنبل به خوبی قابل مشاهده است، اما تصویر ثبت شده با اس 22 اولترا جزئیات کمتری دارد. عکس گوشی پیکسل 7 پرو را نیز به راحتی می‌توان با یک بادکنک اشتباه گرفت.

نمونه عکس جدید از گوشی Galaxy S23 Ultra و مقایسه با اس 22 اولترا؛ پیشرفت شگفت‌انگیزنمونه عکس گوشی پیکسل 7 پرو

در نظر داشته باشید که نمونه‌های ساخته شده گوشی Galaxy S23 Ultra هنوز به صورت کامل بهینه نشده‌اند و این یعنی عملکرد آینده این گوشی در عکاسی از این نیز بهتر خواهد بود. سامسونگ در اسفندماه از گوشی‌های سری Galaxy S23 رونمایی خواهد کرد و تا آن روز، اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها منتشر خواهد شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص و خوانندگی صحرا اسداللهی ! / یکی جلوی خانم بازیگر رو بگیره !