رمان طنز نوجوان در حال و هوای قرنطینه کرونا منتشر شد


رمان طنز نوجوان در حال و هوای قرنطینه کرونا منتشر شد

رمان طنز نوجوان «خاطرات یک زامبی در قرنطینه» نوشته سپیده‌ نیک‌رو توسط انتشارات قدیانی منتشر شد. به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، کتاب «خاطرات یک زامبی در قرنطینه» نوشته سپیده نیک‌رو در ۸۸ صفحه و بهای ۳۵ هزار...

رمان طنز نوجوان «خاطرات یک زامبی در قرنطینه» نوشته سپیده‌ نیک‌رو توسط انتشارات قدیانی منتشر شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، کتاب «خاطرات یک زامبی در قرنطینه» نوشته سپیده نیک‌رو در ۸۸ صفحه و بهای ۳۵ هزار تومان توسط انتشارات قدیانی منتشر شد. این رمان طنز نوجوان در حال و هوای اولین قرنطینه نوروز در زمان کرونا نوشته شده است.

قهرمان این رمان که در قالب خاطره‌نویسی نوشته شده؛ دختر نوجوانی است که به واسطه قرنطینه کرونا در خانه احساس بی‌حوصلگی می‌کند و به همین خاطر با دوست صمیمی‌اش برای سرگرمی، یک مسابقه برگزار می‌کند. این مسابقه منجر به اتفاقاتی طنز می‌شود که حال و هوای قرنطینه نوروزی را تغییر می‌دهد.

بخشی از کتاب

در پشت جلد کتاب نوشته شده است: «اولین دفترچه‌ی خاطراتم را در اولین عید کرونایی زندگی‌ام کادو گرفتم. آن وقت فکر می‌کنید نباید توی آن، ماجراهای قرنطینه را می‌نوشتم؟ من که فکر می‌کنم چاره‌ای نداشتم. اولش فکر می‌کردم این عید مزخرف، خیلی بی‌مزه‌طور و تکراری می‌گذرد. اما بعد به خاطر مسابقه‌ی من و فرنوش ماجراهای زیادی اتفاق افتاد …»

معرفی نویسنده

سپیده نیک‌رو، نویسنده، شاعر و ترانه‌سراست. از دیگر آثار منتشر شده او می‌توان به این عناوین اشاره کرد: «سفره هفت خون»، «درخت سوال نمی‌کند، می‌افتد»، «کارگاه خانم جان»، «گروه مخفی» و…

معرفی انتشارات

انتشارات قدیانی یک ناشر خصوصی می‌باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۵۵ به طور رسمی آغاز کرده است و تاکنون حدود ۴۰۰۰ عنوان کتاب برای تمامی مقاطع سنی، با تنوع موضوعی بالا از جمله: آموزشی، علمی، تربیتی، دینی، اخلاقی، فرهنگی و … منتشر کرده است.

این انتشارات با رویکرد علمی و فرهنگی و با بهره‌گیری از کارشناسان متخصص در مراحل مختلف چاپ کتاب، در جلسات شورا و اتاق‌های فکر خود توانسته است سطح کیفی نشر خود را به مرز قابل قبولی برساند.

یازده دوره ناشر نمونه‌ی کشور به انتخاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، چهار دوره ناشر تقدیری، شرکت‌کننده‌ی نمونه‌ی دهمین و بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، تقدیر‌شده در سومین دوره‌ی انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس، ۶ دوره ناشر برگزیده‌ی جشنواره‌ی کتاب‌های آموزشی رشد «آموزش و پرورش»، ناشر برتر اولین جشنواره‌ی کتاب خانواده از سوی وزارت آموزش و پرورش، تقدیر‌شده در مراسم کتاب پایداری به‌خاطر به چاپ رساندن رمان‌های پرمخاطب در زمینه‌ی دفاع مقدس، اولین ناشر برگزیده در جشن کتاب تهران به انتخاب سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، ناشر فعال طی هفتمین و نهمین جشنواره‌ی بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی و مورد تایید قرار گرفتن و معرفی بیش از ۲۰۰۰ عنوان از آثار این مؤسسه در لیست کتابنامه‌های رشدِ وزارت آموزش و پرورش، بخشی از افتخارات این انتشارات می‌باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تفاوت بیلدر ژل و پلی ژل کاشت ناخن