دقیقه 63؛ رازآلودترین عدد در میان 3 دروازه بان تیم ملی + سند


دقیقه 63؛ رازآلودترین عدد در میان 3 دروازه بان تیم ملی + سند

خط دروازه یکی از پست هایی که این روزها زیر نظر سرمربی تیم ملی در حال محک خوردن است

به گزارش رکنا، چهار دروازه بان درون اردو و یک گلر حاضر در اسپانیا، پنج سنگربانی هستند که باید در ابتدا تبدیل به سه نفر و سپس راهی بازی های جام جهانی شوند. به همین دلیل محک خوردن دروازه بان های حاضر به مانند سایر بازیکنان در پست های دیگر، یکی از سوال برانگیزترین اتفاقات در روزهای منتهی به برگزاری تورنمنت های ورزشی است.

پس از حضور کارلوس کی روش و با آغاز دور جدید تمرینات و اردوها، تیم ملی ایران در سه دیدار تدارکاتی به میدان رفته و در آن از سه گلر استفاده کرده است.

ملی پوشان فوتبال ایران در اولین دیدار برابر تیم ملی اروگوئه به میدان رفتند و بازی را با یک گل به سود خود به پایان رساندند. دروازه بان اول تیم ملی در این دیدار علیرضا بیرانوند بود که در نیمه دوم جای خود را به امیر عابدزاده داد. در دیدار دوم تیم ملی که برابر سنگال برگزار شد سیدحسین حسینی از ابتدا درون دروازه تیم ملی ایستاد و در نهایت یا یک گل خورده در دیداری که یک بر یک شد به کار خود پایان داد. سومین بازی تیم ملی نیز برابر تیم ملی نیکاراگوئه بود که باز هم علیرضا بیرانوند و حسینی را درون دروازه خود دید. بیرانوند در این بازی نیز از ابتدا در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان رفت.

به این ترتیب می توان گفت در سه دیدار تدارکاتی که تاکنون برگزار شده سرمربی پرتغالی تیم ملی از سه دروازه بان استفاده کرد و دو دروازه بان دیگر را نیز از مدار خارج کرد و با این حساب می توان محمدرضا اخباری و پیام نیازمند را نامزدهای اصلی خروج از لیست دروازه بان های حاضر در جام جهانی دانست.

اما نکته جالب در این میان به دقایق تعویض دروازه بان های تیم ملی مربوط می شود. در جریان بازی تیم ملی برابر اروگوئه، در حالی که تصور می شد اگر قرار بر تعویض است در فاصله بین دو نیمه این اتفاق بیفتند اما اینگونه نشد تا علیرضا بیرانوند در دقیقه 63 بازی جای خود را به امیر عابدزاده بدهد.

دقیقه 63؛ رازآلودترین عدد در میان 3 دروازه بان تیم ملی + سند

این اتفاق در دیدار سوم برابر نیکاراگوئه نیز عینا تکرار شد و باز هم در دقیقه 63 بیرانوند جای خود را به حسینی داد و به این ترتیب می توان عدد 63 را رمز و رازآلودترین عدد در اردوی اخیر تیم ملی دانست.

دقیقه 63؛ رازآلودترین عدد در میان 3 دروازه بان تیم ملی + سند

هر آنچه که هست علیرضا بیرانوند با 163 دقیقه بازی در اردوی اخیر دروازه خود را بسته نگه داشت. سیدحسین حسینی نیز در 117 دقیقه بازی یک بار دروازه خود را باز شده دید. تصور می شود علاوه این دو دروازه بان امیر عابدزاده که این روزها در لیگ دسته دوم اسپانیا به میدان می رود اما در دیدار برابر اروگوئه 27 دقیقه به میدان رفت و گلی دریافت نکرد، سومین دروازه بان تیم ملی برای حضور در جام جهانی باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه جمله و متن در مورد شهادت و شهیدان وطن