باز هم تکرار تاریخ / از آبروریزی جیووا تا طراحی کودکانه مجید روی پیراهن تیم ملی!


باز هم تکرار تاریخ / از آبروریزی جیووا تا طراحی کودکانه مجید روی پیراهن تیم ملی!

لباس معرفی شده برای تیم ملی در جام جهانی شباهت عجیبی به لباسی دارد که پیش از این قرار بود به تن بازیکنان تیم ملی برود اما هرگز این اتفاق نیفتاد

به گزارش رکنا، باز هم جشن رونمایی از پیراهن تیم ملی در جام جهانی و باز هم نظرات مختلف که البته بیشتر آنها منفی هستند.

در حالی که این بار انتظار داشتیم تولید کننده وطنی با طرحی نو و البته شیک همه ما را شگفت زده کند با طرحی روبرو شدیم که اصلا انتظار دیدن آن را نداشتیم. در اینکه هر وقت قرار باشد ما از سلیقه و ابتکار خودمان خرج کنیم همیشه بدترین نتیجه ممکن را می گیریم، شکی نیست اما این بار اوضاع خیلی خیلی بیشتر از قبل توی ذوق می زد.

باز هم تکرار تاریخ / از آبروریزی جیووا تا طراحی کودکانه مجید روی پیراهن تیم ملی!

یک پیراهن بسیار ساده که عملا طراحی خاصی نه در دوخت دارد و نه در طرح، ما را کاملا از دیدن تیم ملی مان در قطر افسرده کرد. اتفاقی که پیش از این نیز افتاده بود و البته خیلی زود برند مورد نظر در ایران به بن بست رسید.

در حالی که تیم ملی خود را برای حضور در بازی های مقدماتی جام جهانی 2018 آماده می کرد صحبت از برندی ایتالیایی شد که قرار است پیراهن های تیم ملی را آماده کند. باز هم طی یک مراسم مبتدیانه دیگر همه چیز مهیای پرده برداری از نام برند و طرح مورد نظر شد و در نهایت یک پیراهن کاملا ساده بدون هیچ زحمتی برای طراحی آن، به ما نشان داده شد! در آن مقطع آنقدر این پیراهن توی ذوق همه فوتبالی ها زده بود که در نهایت حتی برای یک بازی هم که شده به تن ملی پوشان نرفت و در مجموع با برندی دیگر تیم ملی ایران کار خود را پیش برد.

باز هم تکرار تاریخ / از آبروریزی جیووا تا طراحی کودکانه مجید روی پیراهن تیم ملی!

حالا پس از سال ها می بینیم که باز هم تاریخ برای فوتبال ایران تکرار شده و این بار یک تولیدی داخلی که پیش از این طرح های بسیار زیبایی به تن تیم های لیگ برتری کرده بود با البسه ای که کاملا مشخص بود بدون حتی یک اتود به طرح نهایی رسیده بود و باید بر تن ملی پوشان ایران در جام جهانی برود.

نکته جالب در این باره اینکه پیراهن سال 2016 در حالی که قرار بود بر تن ملی پوشان برود هیچگاه نرفت تا در نهایت بستر آن برچیده شد، اما این روزها قرار بود برای دیدار تیم ملی مقابل نیکاراگوئه پیراهن های جدید مورد استفاده قرار بگیرد که این اتفاق نیفتاد و این موضوع با توجه به مسبوق به سابقه بودن ما را کمی به شک انداخت که شاید تصمیمی برای تغییر آن گرفته شده است. نمی دانیم... هر آنچه که هست باید مدتی صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی در انتظار تن پوش بازیکنان تیم ملی در قطر خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه