درمان مخفی شوماخر با مراقبت پزشکی 115000 پوند در هفته


سلامتی مایکل شوماخر هنوز یک راز است اما گزارش شده که او تحت درمان پزشکی مخفی قرار گرفته و این امید را ایجاد می کند که ستاره افسانه ای فرمول1 بتواند دوباره در بین طرفدارانش حاضر شود. گزارش شده که شوماخر مراقبت های پزشکی با هزینه ای بالغ بر 115000...

سلامتی مایکل شوماخر هنوز یک راز است اما گزارش شده که او تحت درمان پزشکی مخفی قرار گرفته و این امید را ایجاد می کند که ستاره افسانه ای فرمول1 بتواند دوباره در بین طرفدارانش حاضر شود.

گزارش شده که شوماخر مراقبت های پزشکی با هزینه ای بالغ بر 115000 پوند در هفته داشته است زیرا خانواده، دوستان و همراهانش همه امیدوارند که بتواند پس از تصادف وحشتناک اسکی خود، بهبود یابد.

سلامتی شوماخر از زمانی که در سال 2013 در حین اسکی دچار آسیب مغزی شد، مخفی مانده است. اما گزارش شده که قهرمان فرمول یک تیمی متشکل از 15 پرستار و پزشک داشته که به طور شبانه روزی از او مراقبت می کنند.

روند درمانی مایکل شوماخر

این اسطوره 53 ساله تقریباً 6 ماه پس از تصادف، در کمای پزشکی قرار گرفت. گزارش شده که پس از تصادف اسکی او تحت عمل جراحی برای برداشتن لخته های خون از مغزش قرار گرفته است.

اما در ژوئن 2014، او از بیمارستان مرخص شد تا بتواند در خانه خود در نزدیکی دریاچه ژنو سوئیس تحت درمان قرار گیرد.

خانواده او مجبور شدند جت شخصی و خانه مورد علاقه شوماخر در نروژ را به ارزش 25 میلیون پوند بفروشند تا هزینه های درمانی او را پوشش دهند.

از آن زمان تنها اطلاعات کمی منتشر شده است، با گزارش هایی مبنی بر اینکه شوماخر روی ویلچر می ماند و می تواند به چیزهای اطراف خود واکنش نشان دهد.

روند درمان با سلول های بنیادی

با این حال، در سال 2019، گزارش شد که شوماخر قرار است در تلاش برای بازسازی سیستم عصبی خود، تحت درمان با سلول‌های بنیادی قرار گیرد.

دکتر فیلیپ مناشه، متخصص قلب و عروق مشهور فرانسوی، که قبلا او را عمل کرده بود، قرار بود درمان انتقال سلول‌ها از قلب شوماخر به مغز او را انجام دهد.

دکتر نیکولا آچیاری، جراح مغز و اعصاب ایتالیایی در آن زمان گفت که این راننده افسانه‌ای به دلیل سال‌های متمادی در بستر بودن، از تحلیل عضلانی و پوکی استخوان رنج می‌برد.

هوشیار بودن مایکل شوماخر

پس از درمان در بیمارستان ژرژ پمپیدو در پاریس فرانسه، گفته شد که او “هوشیار” بوده، اگرچه جزئیات کمی در مورد وضعیت او ارائه شده است.

در سال 2020، رئیس سابق و دوست صمیمی او، ژان تاد، فاش کرد که شومی تحت درمان قرار گرفته است تا به او کمک کند به زندگی عادی‌تر بازگردد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرب المثل های ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس