رونمایی سونی از سنسورهای جدید LYTIA برای دوربین گوشی‌های


رونمایی سونی از سنسورهای جدید LYTIA برای دوربین گوشی‌های

سونی به تازگی از برند جدیدی با نام LYTIA برای سنسور دوربین گوشی‌های هوشمند رونمایی کرده است. بر اساس اعلام شرکت ژاپنی برند LYTIA شامل حسگرهایی با وضوح فوق‌العاده و عملکردی فراتر از حد تصور است. قرار است سنسورهای جدید جایگزین حسگرهای فعلی IMX...

سونی به تازگی از برند جدیدی با نام LYTIA برای سنسور دوربین گوشی‌های هوشمند رونمایی کرده است. بر اساس اعلام شرکت ژاپنی برند LYTIA شامل حسگرهایی با وضوح فوق‌العاده و عملکردی فراتر از حد تصور است. قرار است سنسورهای جدید جایگزین حسگرهای فعلی IMX شود.

سونی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که حسگرهای برند LYTIA تجربه‌ای فراتر از حد تصور را به کاربران ارائه داده و به کاربران کمک می‌کند کارکرد حسگرهای تصویر را بهتر بفهمند.

رونمایی سونی از سنسورهای جدید LYTIA برای دوربین گوشی‌های

از هم‌اکنون، حسگرهای جدید غول فناوری ژاپنی دارای نام تجاری LYTIA خواهند بود و همچنین با همین نام تبلیغ و به بازار عرضه خواهند شد. قابل‌ذکر است که نام تجاری LYTIA دو کلمه را ترکیب می‌کند که شامل Lyra (صورت فلکی) و کلمه Light است.

همچنین این شرکت معتقد است که برند LYTIA درک حسگرها را برای افراد آسان‌تر می‌کند. علاوه‌ بر این، حسگرهای تصویر سونی به‌لطف نام تجاری جدید، بهتر شناخته می‌شوند و در بازار گوشی‌های هوشمند قرار خواهند گرفت.

در حال‌ حاضر جزئیات بیشتری در مورد حسگرهای LYTIA منتشر نشده است. بنابراین تنها چیزی که در شرایط کنونی تأیید شده، این است که سونی بر روی سنسورهای تصویر موبایل جدید خود برای آینده تمرکز خواهد کرد.

پیش از این سونی حسگرهای تصویر گوشی‌های هوشمند خود را با نام تجاری IMX به بازار عرضه می‌کرد. اما اکنون می‌توان انتظار داشت که در آینده‌ای نزدیک تغییراتی در نام‌گذاری سنسورهای جدید دوربین سونی ایجاد شود. بنابراین برای کسب جزئیات بیشتر در مورد این موضوع باید مدت‌زمان بیشتری منتظر ماند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ماهی مرکب خون آشام چه ویژگی هایی دارد؟