تبیین؛ استراتژی اسلام و انقلاب است


تبیین؛ استراتژی اسلام و انقلاب است

حجت الاسلام اسماعیل فخریان گفت: تبیین استراتژی اسلام و انقلاب است و بهترین کار برای شکل گیری و اثر گذاری تبیین در نوجوانان، برپایی کرسی های آزاد گویی و آزاد اندیشی است.

«اسماعیل فخریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب، با بیان این مطلب که تبیین تاکتیک اسلام و جمهوری اسلامی ایران نیست، گفت: این خیلی مهم است که ما نگاه مان به تبیین یک نگاه تدافعی نباشد به این معنا که چون دشمن با ابراز تحریف به میدان آمده پس جواب آن تبیین است.

مدیر تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری در کشور افزود: اگر دشمن نبود و یا با تحریف هم به جنگ ما نمی آمد باز هم تبیین بهترین وسیله برای این است که بتوانیم اهداف انقلاب اسلامی را به مردم انتقال دهیم.

وی تاکید کرد: تبیین بهترین ابزار برای این است که مردم را پای کار اهداف انقلاب اسلامی بیاوریم و از ظرفیت بی نظیر آنها برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

حجت الاسلام فخریان ابراز کرد: اگر امروز حتی جنگی هم وجود نداشت باز هم تبیین یکی از مهمترین و بهترین وسائل انتقال پیام اسلام بود.

مدیر تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری در کشور ادامه داد: بزرگ ترین وسیله در دست انبیا الهی (ع) برای پیشبرد اهداف رسالت شان تبیین بوده است.

وی اظهار کرد: انبیا الهی (ع) تنها با یک گروه وارد جنگ نظامی می شدند و آن هم کفار حرامی یعنی کسانی که با اسلحه وارد جنگ مانع کار آنها می شدند.

حجت الاسلام فخریان با تاکید بر این که تبیین استراتژی اسلام و انقلاب است، عنوان کرد: بهترین کار برای شکل گیری و اثر گذاری تبیین در نوجوانان، برپایی کرسی های آزاد گویی و آزاد اندیشی است.

مدیر تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری در کشور تاکید کرد: برای تحقق این مهم ما باید فضایی را برای آزاد فکر کردن، آزاد گفتن و آزاد شنیدن فراهم کنیم تا در آن فضا مجال تبیین کردن و تبیین شنیدن پیدا شود.

وی بیان کرد: ما اگر فضای گفتگو، آزاد اندیشی، آزاد گویی و آزاد شنیدن را فراهم نکنیم آنگاه اصلا مجال تبیین کردن و تبیین شنیدن به وجود نمی آید.

حجت الاسلام فخریان در خاتمه گفت: بهترین کاری که ما در مواجه با نوجوان باید انجام دهیم ایجاد فضای گفتگو، آزاد اندیشی، آزاد گفتن و آزاد شنیدن است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا