نصایحی برای براندازان


چند روز پیش براندازان خدوم جمهوری اسلامی تجمعی در برلین برگزار کردند که در نوع خودش تجمع خوبی بود. البته منظورمان از «در نوع خودش» همین نوع تجمع های زورکی براندازان است که خب توقع زیادی ازشان نمی شود داشت. ولی ما در ادامه چند نصیحت دلسوزانه به...

چند روز پیش براندازان خدوم جمهوری اسلامی تجمعی در برلین برگزار کردند که در نوع خودش تجمع خوبی بود. البته منظورمان از «در نوع خودش» همین نوع تجمع های زورکی براندازان است که خب توقع زیادی ازشان نمی شود داشت. ولی ما در ادامه چند نصیحت دلسوزانه به این عزیزان می کنیم که من بعد سوتی های کارشان کمتر شود. بالاخره بعد از چهل وخرده ای سال براندازی بعضی چیزها زشت است. . یک چیزی شنیده اید که رژیم توی راهپیمایی ها ساندیس پخش می کند، گفتید ما هم ساندویچ بدهیم پوزشان 1 را بزنیم؟ رژیم که نمی آید شب قبل از راهپیمایی شماره حساب اعلام کند تا ملت نفری پنج هزار تومان پول بریزند و فردایش بروند با ارائه فیش واریز ساندیس شان را بگیرند .

شما که الان کارتان دست تجمع کننده ها گیر است و لازم شان دارید دیگر پول آن ساندویچ و آب معدنی را پیش پیش ازشان نگیرید خوش انصاف ها! یا لااقل بگویید کرایه اتوبوس را مهمان باشند. بعدش هم با آن پولی که بابت یک ساندویچ زپرتی می گیرید می شود رفت یک پرس چلوکباب با گوجه اضافه خورد. فکر نکنید کسی حواسش نیست. . شما که فقط مانده از قبایل اسکیموی نوار قطبی شمال، آدم برای تجمع بیاورید، باید منوی خوراکی های تان ۲ متنوع تر باشد و با یک ساندویچ سر و تهش را جمع نکنید. مثلا آفریقایی ها این میوه های استوایی را دوست دارند، کره ای ها از حلزون و جک و جانور خوش شان می آید، حتی به نظرم یک خرده گوشت خام نهنگ هم دم دست داشته باشید. آمدیم و یک وقت چهارتا اسکیمو هم توی جمعیت بودند، طفلکی ها شکم گشنه از تجمع برنگردند. پولش را می گیرید دیگر! .

به بعضی از گروه هایی که خیلی تابلو هستند بگویید بالاغیرتا پرچم نیاورند. پرچم شان توی عکس ها سوژه می شود و بعد ۳ رسانه های رژیم برای تان دست می گیرند. این گروه ها بهتر است یک جور دیگری موجودیت شان را اعلام کنند. مثلا گروهک تروریستی الاحوازیه به جای آوردن پرچم، زیر لباس شان اسلحه ای چیزی قایم کنند و در پایان تجمع ده بیست نفر را به رگبار ببندند یا بمب و نارنجکی زیر پای جمعیت ول بدهند. خیطی اش کمتر است. ولی دقت کنید پرچم اسرائیل حتما باشد. خاطره می شود. پانزده بیست سال دیگر خدا می داند چقدر از این تجمع ها برپا بشود و آنها نباشند! همین عکس هاست که از آدم می ماند. آن وقت عکس ها را نگاه می کنید و می گویید یادش بخیر آن زمان ها اسرائیل هنوز وجود داشت.

قوانین طرح شده برای تجمع خیلی سخت است. ملت آشغال که نباید بریزند، فحش و فضیحت هم نباید بدهند، فقط مانده 4 بود بنویسید شب قبلش مسواک بزنند و انگشت در دماغ شان نکنند. (البته این که در قوانین خاطرنشان نکرده اید دستشویی کردن در ملا عام حین تجمع ممنوع است خودش پیشرفت بزرگی محسوب می شود، هرچند تجمعی که به همجنس بازان تریبون می دهد، با قضیه ای در حد دستشویی کردن جلوی چشم ملت حتما مسأله ای ندارد!) ولی خداییش انقدر سخت نگیرید. پلیس اروپا هم که برعکس پلیس ایران خیلی مهربان است. من شنیده ام توی اروپا وقتی تجمع می شود پلیس ها می آیند می گویند تو را به خدا یکی بزنید توی گوش ما، اینجوری ما معذبیم. چند تا چیز که در تجمع آزاد است - هرچند بدیهی باشد- در آیین نامه قید کنید مردم تشویق شوند. مثلا استعمال کوکائین، یا همان مورد دستشویی که ذکر کردیم.

منبع: روزنامه وطن امروز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی