دومین دوره لیگ مینی‌فوتبال بانوان شهر تهران در قلب طهران


دومین دوره لیگ مینی‌فوتبال بانوان شهر تهران در قلب طهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر یزدی، با تأکید بر توسعه ورزش بانوان و حمایت از رشته‌های ورزشی نوین گفت: دومین دوره مسابقات مینی‌فوتبال بانوان از یک‌شنبه ۶ شهریورماه سال جاری آغاز شده و تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت. یزدی تشریح کرد:...

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر یزدی، با تأکید بر توسعه ورزش بانوان و حمایت از رشته‌های ورزشی نوین گفت: دومین دوره مسابقات مینی‌فوتبال بانوان از یک‌شنبه ۶ شهریورماه سال جاری آغاز شده و تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت.

یزدی تشریح کرد: این مسابقات که در زمین چمن مصنوعی شوش منطقه ۱۲ در حال برگزاری است، در روز‌های یک‌شنبه و سه‌شنبه هر هفته برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مراسم اختتامیه این مسابقات در هفته تربیت بدنی و ورزش خبر داد و افزود: در این دوره از مسابقات که با حضور ٢٠ تیم برگزار شده، تیم‌ها در ٤ گروه پنج تیمی ابتدا به صورت دوره‌ای و در مرحله بعد به صورت تک‌حذفی با هم به رقابت می‌پردازند.

شهردار قلب طهران در پایان بیان کرد: بازیکنان مستعد این دوره از مسابقات توسط استعدادیابان شناسایی شده و در قالب تیم قلب طهران به اولین دوره مسابقات مینی‌فوتبال قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.



منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعترافات تکان دهنده همسرکُش ها در مشهد ! + عکس 3 زن و مرد قاتل