برنامه شبیه ساز گیتار برای اندروید!


Ultimate Guitar: Chords Tabs از محبوب ترین، پردانلودترین و جالب ترین برنامه های شبیه ساز گیتار مخصوص تبلت ها و گوشی های اندروید است که توسط استودیوی برنامه سازی Ultimate Guitar USA LLC به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش برای دانلود عرضه شده و پیش روی شما قرار دارد!

موبنا – با نصب این برنامه برروی دستگاه خود و سپس استفاده از آن می توانید یکی از بهترین شبیه سازهای گیتار را به ارمغان بیاورید و از امکانات فوق العاده آن در گوشی خود استفاده کنید! با نرم افزار سرگرم کننده و جالب Ultimate Guitar Chords می توانید تجربه دل انگیزی از نواختن گیتار را در گوشی آندوریدی خود داشته باشید! با نرم افزار فوق می توانید بیش از 400 هزار تب و آکورد گیتار را در دست بگیرید و به نواختن گیتار بپردازید! این برنامه به شما نحوه کار با گیتار و تارهای آن را آموزش می دهد ؛ برنامه ای مناسب برای مبتدیان و کسانی که کار با گیتار را دوست دارند! در این برامه شما قادرید از میان بیش از 15000 آهنگ، آهنگ مورد علاقه خود را پخش کنید و از درست بودن کار خود اطمینان حاصل نمایید! اگر به دنبال یک گیتار خاص برای دستگاه اندرویدی تان هستید بدون شک Ultimate Guitar Chords Tabs با دارا بودن طیف گسترده ای از قابلیت ها شما را از داشتن اپ های مشابه بی نیاز می سازد!

برنامه شبیه ساز گیتار برای اندروید! برنامه شبیه ساز گیتار برای اندروید! برنامه شبیه ساز گیتار برای اندروید! برنامه شبیه ساز گیتار برای اندروید!

اپلیکیشن Ultimate Guitar Chords Tabs تا به امروز +5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.1 از 5.0 را کسب کند! از ویژگی های این برنامه می توان دسترسی آسان به هزاران ملودی از طریق اینترنت و پیدا کردن و یادگیری آکورد ها، در دسترس بودن فیلم های مختلف برای آموزش گیتار، در دسترس بودن حالت شب برای استفاده در تاریکی، نواختن گیتار در حالت های مختلف و محیط کاربری ساده و دوست داشتنی را نام برد.

دانلود فایل نصبی اصلی برنامه با لینک مستقیم – 347 مگابایت

دانلود فایل نصبی حرفه ای برنامه با لینک مستقیم – 222 مگابایت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ترافیک سنگین در جاده های در مازندران / مسافران بخوانند