کافه دوبارِ؛ کافه‌ای که دوباره به آن جا می‌روید


کافه دوبارِ؛ کافه‌ای که دوباره به آن جا می‌روید

اگر یک بار به کافه دوبارِ بیایید، مشتری همیشگی آن می‌شوید! این را از همین حالا گفتیم تا خیالتان را در مورد کیفیت سرویس دهی و فضای زیبای کافه دوبارِ راحت کنیم. قطعا شما هم دوست دارید که به یک کافه دنج و زیبا بروید تا کمی‌ از...

اگر یک بار به کافه دوبارِ بیایید، مشتری همیشگی آن می‌شوید! این را از همین حالا گفتیم تا خیالتان را در مورد کیفیت سرویس دهی و فضای زیبای کافه دوبارِ راحت کنیم. قطعا شما هم دوست دارید که به یک کافه دنج و زیبا بروید تا کمی‌ از شلوغی‌های شهر دور بمانید؛ ولی شاید تا به حال هیچ کافه‌ای نتوانسته نظر شما را به خودش جلب کند تا به اصطلاح، مشتری آن شوید.

فقط کافیست که یک بار به کافه دوبارِ بیایید، تا خاطره ای به یاد ماندنی از آن در ذهنتان ثبت شود. اکثر مشتریان این کافه، مشتریان دائمی ‌آن هستند، چون می‌دانند که فضای آرامش بخشی به آن‌ها در کافه القا می‌شود و از همه مهم‌تر از هر چیزی که در کافه میل می‌کنند، نهایت لذت را می‌برند.

کافه دوبارِ؛ کافه‌ای که دوباره به آن جا می‌روید

با من تا یک کافه دنج قدم بزن

می‌دانم که به دنبال یک کافه دنج هستید تا هر چند وقت یک بار به آن جا بروید و لحظات خوبی را تجربه کنید. می‌دانم که کافه گردی احساس خوبی به شما می‌دهد و شما را از دغدغه‌های روزمره‌ دور می‌کند. اگر یک کافه فضای خوبی نداشته باشد، نمی‌تواند گزینه ایده‌آلی برای شما محسوب شود. پس با من تا یک کافه دنج در خیابان پاسداران با نام کافه دوبارِ قدم بزن و مطمئن باش که از رفتن به این کافه و سپری کردن ساعت‌ها در آن، پشیمان نمی‌شوی. به خصوص اگر از نوشیدنی‌ها و غذاهای خوش طعم این کافه، میل کنی!

کافه دوبارِ؛ کافه‌ای که دوباره به آن جا می‌روید

کافه دوبارِ؛ تجربه‌ی زیبایی و آرامش در یک فضای دنج

حتما شما هم علاقه مندید تا با دوستانتان به یک کافه جذاب بروید تا بتوانید در کنار صحبت کردن با آنها، یک نوشیدنی هم میل کنید، یا شاید برای انجام پروژه هایتان نیاز به یک فضای دنج و به دور از خانه داشته باشید تا حین کار با لپ تاپ خود، از فضای پر تنش خانه دور شده و در کمال آرامش آنها را مدیریت کنید. نمی‌دانیم که هدف شما از کافه رفتن چیست، اما هر چیزی که باشد؛ قطعا تجربه رفتن به کافه‌ای دنج، راحت و پر از آرامش دغدغه شماست.

کافه دوبارِ با ظرفیت 60 نفر قطعا یکی از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری مهمانی‌های دسته‌جمعی دوستان قدیمی‌ و حتی جمع های خانوادگی و قرارهای کاری شما باشد. اگر تمایل دارید تنهایی به کافه بروید، می‌توانید در فضای باز کافه حضور پیدا کرده و با خیالی راحت ساعت‌ها بدون احساس معذب بودن از تنهایی خود لذت ببرید.

کافه دوبارِ؛ کافه‌ای که دوباره به آن جا می‌روید

لذت نوشیدن یک نوشیدنی خنک در کافه دوبارِ

در روزهای گرم تابستان و زمانی که از تشنگی کلافه شده اید، چه چیزی می تواند بهتر از نشستن در یک جای خنک و میل کردن یک نوشیدنی سرد باشد؟

متاسفانه، برخی از کافه‌ها توجه زیادی به نظر مشتری و کیفیت محصولات خودشان ندارند. این موضوع باعث می‌شود که کیفیت نوشیدنی‌های آن‌ها به شدت نسبت به نوشیدنی‌های دیگر کافه‌ها پایین بیاید. علاوه بر فضای دوست داشتنی یک کافه، قطعا کیفیت نوشیدنی‌ و خوردنی‌های آن از اهمیت بالاتری برخوردار است.

چیزی که می‌توانید در کافه دویار پیدا کنید، خوشمزگی مطلق است. همه نوشیدنی‌های خنک، مناسب شما مشتریان عزیز هستند. فقط کافیست که بدانید دوست دارید به سراغ چه نوع نوشیدنی بروید؟ دوست دارید شیک میل کنید یا آبمیوه‌های مختلف طبیعی؟ نگران نباشید؛ همه نوشیدنی‌ها حاضر هستند، فقط انتخاب کنید. روی صندلی بشینید تا پرسنل کافه با خوشرویی هرچه تمام‌تر، یک نوشیدنی خنک و خوش طعم را برای شما به همراه بیاورند.

کافه دوبارِ؛ کافه‌ای که دوباره به آن جا می‌روید

با یک نوشیدنی گرم در روزهای سرد گرم شو

حالا که در مورد روزهای گرم تابستان حرف زدیم، بد نیست که در مورد لذت چشیدن یک نوشیدنی گرم در کنار موسیقی زنده‌ای که به زودی به کافه دوبارِ اضافه می‌شود، حرف بزنیم. تصور کنید که در روزهای سرد سال از خانه بیرون آمده‌اید و به دنبال یک مکان دنج برای گرم شدن هستید. مخصوصا اگر قصد داشته باشید با دوستانتان در مورد یک موضوع صحبت کنید، ولی هیچ جای مناسبی را برای این کار پیدا نکنید.

منوی کافه، پر از نوشیدنی‌های گرم و دلچسب است. از چای ایرانی بگیرید تا قهوه‌های خوش طعمی که شما را سرحال می‌آورند، پس دست شما در سفارش دادن کاملا مطابق هر سلیقه‌ای باز است.

کافه دوبارِ سعی می‌کند که روی کیفیت نوشیدنی‌های گرم دقت زیادی به خرج دهد تا رضایت مشتریان را جلب کند. به‌ هرحال، آن چیزی که مهم است طعم خوب این نوشیدنی‌های گرم، در کنار فضای گرم و صمیمی‌60 نفره کافه می باشد.

بگذارید یک چیز دیگر هم بگویم، اگر گذرتان به کافه دوبار افتاد، حتما سری به کلاس های موسیقی اش هم بزنید. تصور کنید پس از کلاس موسیقی واقع در این مجموعه فرصت این را داشته باشید که با هم کلاسی های خود به فضای کافه رفته و از هم صحبتی با یکدیگر لذت ببرید.

کافه دوبارِ؛ کافه‌ای که دوباره به آن جا می‌روید

اگر گرسنه‌ای؛ غذاهای خوشمزه کافه را فراموش نکن

کافه که همیشه برای خوردن میان وعده و نوشیدنی نیست. ممکن است شما دوست داشته باشید یک غذای خوش طعم را در کافه میل کنید. کافه دوبارِ دارای یک منوی خوش طعم و لذیذ از غذاست که با دیدن هر کدام از آن‌ها، آب از دهانتان راه می‌افتد. به خصوص اگر طرفداران غذاهای فست فودی و آماده باشید!

کافه دوبارِ آماده خدمت رسانی از ساعت 9 صبح تا 11 شب به شما عزیزان می‌باشد. این یعنی می‌توانید تمامی ‌وعده‌های غذایی خودتان را از صبحانه تا شام در کافه میل کنید. تصور کنید که خسته از سر کار برگشته‌اید و به دنبال خوردن یک غذای خوش طعم هستید. قطعا کافه دوبارِ با منوی متنوعی که دارد، امکان خوردن غذاهای خوش طعم را برای شما عزیزان فراهم می‌کند.

همچنین، شما می‌توانید برای میل کردن غذاهای خوش طعم کافه دوبارِ، در خانه خودتان بمانید و از پیک و دلیوری کافه که در محدوده کافه انجام پذیر است نیز استفاده کنید.

کافه دوبارِ؛ کافه‌ای که دوباره به آن جا می‌روید

راه‌های ارتباطی با کافه

اگر به دنبال رزرو کافه برای برگزاری مهمانی‌ها، تولدها و یا مراسم‌های خودتان هستید، کافیست که با یکی از راه‌های زیر در ارتباط باشید. این کافه در خیابان پاسداران واقع شده و دسترسی به آن آسان است، ضمن اینکه در محدوده کافه جای پارک به راحتی پیدا می شود. همانطور که بیان کردیم، از مزیت‌های این کافه می‌توان به موسیقی زنده‌ای اشاره کرد که قرار است به زودی به کافه اضافه شود که قطعا یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها در این کافه محسوب می‌شود. در مجموع این کافه، یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد با سلایق مختلف است.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کافه دوبارِ و یا صفحه اینستاگرام این کافه سر بزنید و در مورد جزئیات این کافه اطلاعات کسب کنید.

آدرس و شماره تلفن کافه به شرح زیر هستند:

شماره تماس ثابت : 02126702484

شماره تماس موبایل : 09124110483

آدرس : خیابان پاسداران ، نیستان دوم ، پلاک ١

کافه دوبارِ؛ کافه‌ای که دوباره به آن جا می‌روید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این فیلم حامد آهنگی کل ایران را درنوردید ! / ببینید شاهکار حامد آهنگی را !