آموزش چسباندن مژه مصنوعی


آموزش چسباندن مژه مصنوعی: تا حالا شده برای چسباندن مژه مصنوعی ساعت ها جلوی آینه بایستید و تلاش کنید ولی در نهایت یا مژه ها را کج بچسبانید و یا مژه ها بعد از چند ساعت به طور کامل کنده شوند یا گوشه آنها آویزان شود؟ با ما همراه شوید...

آموزش چسباندن مژه مصنوعی: تا حالا شده برای چسباندن مژه مصنوعی ساعت ها جلوی آینه بایستید و تلاش کنید ولی در نهایت یا مژه ها را کج بچسبانید و یا مژه ها بعد از چند ساعت به طور کامل کنده شوند یا گوشه آنها آویزان شود؟
با ما همراه شوید و فوت و فن اینکار را یاد بگیرید.

اندازه گیری:

۱) قبل از انجام هر کاری باید ابتدا طول مژه را روی چشمتان اندازه بگیرید تا مطمئن شوید که اندازه آن برای چشم شما مناسب است.

کوتاه کردن:

اگر مژه ها نیاز به کوتاه کردن داشتند، از انتهای مژه ها یعنی گوشه خارجی چشم، با یک قیچی ناخن تیز، اضافی آن را میبریم. این کار از افتادگی مژه ها در گوشه چشم در اثر پلک زدن جلوگیری میکند.

آموزش چسباندن مژه مصنوعی

حالت دادن به مژه:

۲) سپس دو سر مژه را گرفته و برای اینکه یک حالت c شکل به آن بدهید، کمی آن را به سمت داخل خم کنید و برای چند ثانیه به همان شکل نگه دارید.

بهترین راه:

این بهترین راه برای این است که مژه ها را از حالت صاف درآوریم و مطمئن شویم که فرم آنها شبیه انحنای پلک ما شده و درنتیجه به خوبی روی چشم ما می نشیند بدون اینکه گوشه های آن از روی پلک بلند شود.

چسب با کیفیت:

۳) برای داشتن یک نتیجه ماندگار، نیاز به یک چسب با کیفیت دارید. باید تاکید کنم که چسبی که همراه مژه مصنوعی فروخته می شود اصلا کیفیت مناسبی نداشته و قطعا نمی تواند مژه ها را ساعت ها روی پلک شما نگه دارد.

محل مالیدن چسب:

بعد از انتخاب یک چسب مناسب، باید آن را به قسمت بالای پشت مژه ها بزنید. اگر دستان شما هنگام این کار نمی لرزد، می توانید مستقیما از تیوپ چسب استفاده کنید ولی چنانچه دستانتان می لرزد من یک ترفند ساده را به شما آموزش می دهم :

ترفندساده:

کمی از چسب را روی یک سطح صاف و صیقلی مانند پشت قوطی لوازم آرایش بریزید و سپس انتهای موچین را داخل چسب زده و به سرتاسر لبه بالای مژه مصنوعی بزنید به طوری که تمامی لبه داخلی و خارجی بالای مژه آغشته به چسب شود تا بعدا مژه ها در اثر پلک زدن کنده نشوند.

آموزش چسباندن مژه مصنوعی

زمان دادن:

4) حدود 10 ثانیه یا کمی بیشتر زمان دهید تا قبل از قرار دادن مژه ها بر روی پلک، چسب اندکی خود را بگیرد. این کار بهترین راه برای جلوگیری از لغزش مژه ها هنگام چسباندن به پلک است.

عدم دست زدن به پلک:

5) برای اینکه پس از چسباندن مژه ها، یک خط مژه طبیعی بالای مژه های خود داشته باشید، هنگام چسباندن مژه، به پلک های خود دست نزنید. چسب پس از خشک شدن بی رنگ می شود پس اگر مقداری از آن بر روی پوست پلکتان دیده می شد اصلا نگران نباشید.

آموزش چسباندن مژه مصنوعی

آرایش چشم:

6) پس از اینکه هر دو مژه را چسباندید، می توانید خط چشم و ریمل خود را بزنید. این کار موجب یکپارچه شدن مژه های مصنوعی با مژه ها طبیعی شما می شود.

7) نکته مهم:

اگر پس از چسباندن مژه ها، فاصله ای بین مژه های اصلی و مصنوعی دیدید، آن را نکنید بلکه با استفاده از یک سایه چشم مات مشکی ، شکاف ایجاد شده را پر کرده و پنهان سازید.

این مرحله به خشک شدن سریعتر چسب نیز کمک میکند.

آموزش چسباندن مژه مصنوعی

چطور مژه مصنوعی را از روی چشم برداریم؟

اولویت اول:

همیشه مژه مصنوعی را قبل از پاک کردن بقیه آرایش چشمتان باید از روی پلک جدا کنید.

استفاده از پاک کننده آرایش:

ابتدا باید چسب را به وسیله یک پنبه آغشته به پاک کننده آرایش چشم چرب (eye make-up remover)، کمی نرم کنید. پنبه را در امتداد خط مژه بکشید تا چسب نرم شده و چسبندگی خود را کمی از دست بدهد.

جدا کردن از جهت درست:

درحالی که چشمتان باز است، گوشه انتهای مژه را بگیرید، سپس چشمتان را ببندید و به آرامی مژه مصنوعی را از مژه های واقعی خود جدا کنید. دقت کنید این کار را باید از گوشه خارجی به سمت گوشه داخلی چشم یعنی به سمت بینی انجام دهید.

آموزش چسباندن مژه مصنوعی

آموزش چسباندن مژه مصنوعی را دیدید .چطور بود ؟

“به پایان آمد این دفتر…”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نکات آرایشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق