آموزش آرایش چشم (1)


آموزش آرایش چشم (1): سلام خدمت همه عزیزان علاقه مند به حرفه و هنر آرایشگری و یا عزیزانی که دوست دارند صرفا در زمینه خودآرایی ماهر شوند. شما جزو هر کدام از این دو دسته که باشید قطعا آموزش های هنربازار به شما کمک خواهد کرد که در این...

آموزش آرایش چشم (1): سلام خدمت همه عزیزان علاقه مند به حرفه و هنر آرایشگری و یا عزیزانی که دوست دارند صرفا در زمینه خودآرایی ماهر شوند. شما جزو هر کدام از این دو دسته که باشید قطعا آموزش های هنربازار به شما کمک خواهد کرد که در این راه به مهارت کافی برسید و یا حتی با پیگیری آموزش ها، در این زمینه حرفه ای شوید.

آموزش امروز:

امروز یک آموزش جامع و کامل درباره یک نمونه آرایش چشم بسیار زیبا برای شما عزیزان آماده کرده ایم که به شما در زمینه رنگ شناسی سایه ها، ترکیب آنها و استفاده از ابزار مختلف برای رسیدن به یک آرایش چشم حرفه ای کمک می کند.

قدم اول:

ابتدا سایه ها و قلموهای مورد استفاده در این نمونه را به شما عزیزان معرفی می کنیم و سپس به آموزش گام به گام ترکیب آنها می پردازیم. پس با ما همراه باشید :

معرفی مواد و وسایل مورد نیاز :

سایه ها : سایه ها و خط چشم از مارک makeup geek استفاده شده اند ولی برای اینکه شما عزیزان بتوانید از مارک های دیگر هم استفاده کنید، تصویر واضحی از تمام رنگ ها در شکل زیر آورده شده است که با کلیک بر روی آن می توانید در اندازه بزرگ و با وضوح بیشتر سایه ها را مشاهده کنید.

  • 1) سایه کرم که با نام تجاری Creme Brulee شناخته می شود.
  • 2) ” کاکائویی با نام تجاری Cocoa Bear
  • 3) ” دودی با نام تجاری Corrupt
  • 4) ” قهوه ای براق (شاینی) با نام تجاری Drama Queen
  • 5) ” کرم صدفی با نام تجاری Shimma Shimma
  • 6) خط چشم ژلی مشکی با نام تجاری Immortal Gel Liner

آموزش آرایش چشم (1)

قلموها :

  • 1) قلموی صاف سفت گنبدی شکل
  • 2) ” نرم گنبدی شکل
  • 3) ” نرم گنبدی باریک تر (شماره پایینتر)
  • 4) ” مدادی
  • 5) ” سر خم نازک مخصوص خط چشم

آموزش آرایش چشم (1)

خب حالا می خواهیم ببینیم با این وسایل و مواد چگونه می توانیم یک سایه زیبا و بی عیب و نقص داشته باشیم.

گام اول :

ابتدا با یک قلموی نرم گنبدی شکل (شماره 2)، سایه چشم کرم رنگ (شماره 1) را تا خط مورب امتداد شکاف چشم به پشت پلکتان بزنید.

اگر می خواهید این خط کاملا واضح باشد می توانید یک قطعه نوار چسب را از گوشه چشم به سمت بالا بچسبانید و سپس سایه بزنید.

طریقه سایه زدن در این مرحله را در تصویر زیر به خوبی می توانید مشاهده کنید.

در ضمن همانطور که در تصویر می بینید تمام پشت پلکتان را نباید سایه بزنید بلکه فقط روی چین ها و خطوط شکست پشت پلک را باید سایه بزنید.

آموزش آرایش چشم (1)

گام دوم :

با یک قلموی گنبدی باریکتر (شماره 3) ، سایه کاکائویی (شماره 2) را به یک سوم ابتدا و انتهای پلک بزنید. می توانید از کشیدن سایه بیشتر بر روی چین های انتهای پلک برای ایجاد یک نگاه نافذتر استفاده کنید.

آموزش آرایش چشم (1)

گام سوم :

از یک قلموی مدادی (شماره 4) استفاده کرده و سایه دودی (شماره 3) را از کنار مژه ها به شکل یک بال کشیده و در انتهای پلک ضخیم تر شده و به سمت بالا در امتداد شکاف چشم پیش روید. سعی کنید از ایجاد خطوط واضح پرهیز کنید و لبه بالایی سایه را با قلمو محو کنید تا با سایه های زیرین ترکیب شود.

آموزش آرایش چشم (1)

گام چهارم :

خب در این مرحله با یک قلموی صاف سفت (شماره 1)، از گوشه داخلی پلک تا وسط پلک را با سایه کرم صدفی (شماره 5) سایه بزنید سپس قلمو را پاک کنید و با سایه قهوه ای براق (شماره 4) از گوشه خارجی پلک تا وسط پلک را سایه بزنید. دقت کنید نباید روی سایه دودی را سایه قهوه ای بزنید و باید از ادامه آن سایه زدن را انجام دهید.

نهایتا با قلموی نرم گنبدی شکل (شماره 2)، به آرامی دو سایه قهوه ای و کرم صدفی را در وسط پلک با هم ترکیب کنید.

آموزش آرایش چشم (1)

گام پنجم :

حالا از یک قلموی سر خم نازک (شماره 5) که مخصوص کشیدن خط چشم است استفاده می کنیم و خط چشم ژلی (شماره 6) را به صورت یک خط باریک به لبه بالای مژه ها می زنیم و سپس با یک قلموی مدادی آغشته به سایه دودی، خط چشم را به آرامی پخش می کنیم.

آموزش آرایش چشم (1)

گام ششم :

قلموی سر خم نازک را برداشته و خط چشم ژلی را در لبه داخلی پلک پایین و سپس یک خط باریک هم زیر مژه های پلک پایین بکشید.

سپس با قلموی مدادی آغشته به سایه دودی، خط چشم را با سایه مخلوط کنید.

آموزش آرایش چشم (1)

گام هفتم :

در مرحله آخر به مژه های بالا و پایین ریمل حجم دهنده بزنید. همچنین می توانید برای داشتن یک نگاه جذاب تر فقط به پلک بالا مژه مصنوعی بچسبانید. آموزش چسباندن مژه مصنوعی را قبلا خدمتتان ارائه کرده ایم که می توانید به آن مراجعه کنید. درصورتی که می خواهید مژه مصنوعی بچسبانید باید این کار را در مرحله پنجم و قبل از کشیدن خط چشم انجام دهید.

آموزش آرایش چشم (1)

آرایش چشم شما تمام شد. امیدوارم این نمونه زیبا را برای میهمانی ها و عروسی هایتان انجام دهید و مورد پسند شما عزیزان باشد.

شاد و سربلند باشید 🙂

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نکات آرایشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی