حمله آشوبگران به مسجد الزهرا(س)/ طرح پیوند مسجد و مدرسه اجرا می‌شود


حمله آشوبگران به مسجد الزهرا(س)/ طرح پیوند مسجد و مدرسه اجرا می‌شود

حجت‌الاسلام مقدس‌نیان با اشاره به حمله شبانه آشوبگران به مسجد الزهرا (س)، گفت: طرح پیوند مسجد و مدرسه با تاکید بر مقابله با تبلیغات رسانه‌ای دشمن توسط کانون فرهنگی هنری مسجدالزهرا(س) اجرا می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمد مقدس‌نیان» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه ارتباط مستمری میان پایگاه بسیج خواهران و برادران و هیئت امنای مسجد جامع الزهرا (س) (واقع در تهران، بلوار دلاوران، خیابان تکاوران، خیابان 52 متری اول اوقاف) با کلانتری فرجام تهران وجود دارد، اظهار کرد: مراسم تقدیر از نیروهای این کلانتری در روز جمعه، 22 مهر ماه همراه با جشن هفته وحدت در این مسجد برگزار شد.

امام جماعت مسجد جامع الزهرا (س) افزود: فرمانده و معاون کلانتری فرجام و برخی دیگر از کارکنان این کلانتری تقریبا هر روز در نوبت های ظهر و شب در نماز جماعت این مسجد شرکت می کنند و برخی از نمازگزاران این مسجد طی چند سال اخیر به عضویت نیروی انتظامی درآمده اند.

وی اضافه کرد: آشوبگران چند روز پیش و در استمرار هتاکی های شان نسبت به مقدسات دینی مردم، حدود ساعت 11 شب و در حالی که کسی در مسجد حضور نداشت، تمام شیشه های این خانه خدا را شکستند. وقتی خادم این موضوع را به ما خبر داد بلافاصله خود را به مسجد جامع الزهرا (س) رساندیم ولی اغتشاشگران فرار کرده بودند.

مقدس نیان در ادامه با اشاره به تغییر مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع الزهرا (س)، گفت: این کانون که در سال 1394 در این مسجد تاسیس شد فعالیت های خوبی داشت ولی پس از مدتی رکود، اکنون حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی مقدس نیان، مدیریت این کانون را برعهده گرفته است. ماموریت مهم دیگر این کانون فعال سازی دوباره کتابخانه این مسجد است که به دلیل کاهش استقبال مردم، چند سال پیش تعطیل شد.

وی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری و همچنین سایر نهادهای این مسجد موظفند رویکرد خود در برنامه ها را به گونه ای تنظیم کنند که ضمن جذب حداکثری مردم، بتوانند روش های تبلیغی دشمنان و شیوه های مقابله با آن را به کودکان و نوجوانان آموزش دهند.

امام جماعت مسجد جامع الزهرا (س) خاطرنشان کرد: امسال طرح پیوند مسجد و مدرسه از سوی اهالی این مسجد به ویژه اعضای کانون فرهنگی هنری و مدیریت جدید آن اجرا می شود. حقیقتا ما باید کار بیشتری درباره دانش آموزان انجام دهیم تا آنها را مقابل هجوم تبلیغی رسانه ای مصون کنیم.

پایان پیام/397

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج