برگزاری دوازدهمین همایش علمی سیره علوی با رویکرد جهاد تبیین و شعار سال 1401


دوازدهمین همایش ملی «سیره علوی» بهمن امسال با رویکرد جهاد تبیین و شعار سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان،‌ دوازدهمین همایش علمی سیره علوی با رویکرد جهاد تبیین و شعار سال ۱۴۰۱ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی آزاد اسلامی لرستان با همکاری بنیاد بین المللی غدیر برگزار می‏‌شود.

فراخوان دوازدهمین همایش علمی سیره علوی منتشر شد، این همایش ملی در دو محور شامل «جهاد تبیین در آیینه سیره علوی» و شعار سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» برگزار می‎ شود که موضوعات محور اول شامل سیره عملی امام علی (ع) در جهاد تبیین، الزامات جهاد تبیین در نهج‌البلاغه و سیره علوی، بصیرت، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی، جهاد تبیین و تربیت اسلامی، جهاد تبیین و تربیت شهروندی، جهاد تبیین و تربیت سیاسی، جهاد تبیین و حجاب و عفاف، جهاد تبیین و وظایف اقشار جامعه، جهاد تبیین، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف و اقدامات جهاد تبیین، آسیب‌شناسی و موانع اجرایی جهاد تبیین و سایر موارد با محوریت جهاد تبیین با استناد به سیره و گفتار علوی، هستند.

برگزاری دوازدهمین همایش علمی سیره علوی با رویکرد جهاد تبیین و شعار سال 1401

همچنین موضوعات محور دوم شعار سال ۱۴۰۱ نیز شامل تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین در سیره و گفتار علوی، راهکار‌های مقابله با موانع تولید داخلی، مبارزه با فساد اقتصادی در حکومت علوی، الگو‌های بهبود فضای کسب و کار در سیره علوی، کارآفرینی و اشتغالزایی در سیره علوی، کنترل بازار و نظارت و بازرسی، مبانی و الزامات اخلاق تجاری در سیره علوی، مبارزه با گران‌فروشی و احتکار با استناد به سیره و گفتار علوی، الگوی توسعه اقتصادی پایدار با استناد به سیره و گفتار علوی و سایر موارد با محوریت شعار سال با استناد به سیره و گفتار علوی، است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این همایش ملی تا ۲۰ دی ماه ۱۴۰۱ آثار خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

همچنین ارسال مقالات از طریق سایت همایش به نشانی https:khorramabad.iau.lr/sirhalavi/fa و Sirehalavi12@yahoo.com امکان‌پذیر است.

زمان برگزاری این همایش ملی ۱۳ بهمن ماه امسال اعلام شده است و مقالات برتر در مجلات علمی پژوهشی مورد تأیید وزارت علوم و تحقیقات چاپ خواهند شد.

پایان پیام/49

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب