ویژگی‌های یک برنامه طنز رادیویی از زبان مجری رادیو صبا


ویژگی‌های یک برنامه طنز رادیویی از زبان مجری رادیو صبا

مجری رادیو صبا با حضور در استودیو شبکه خبر درباره ویژگی‌های یک برنامه طنز رادیویی توصیح داد. به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، مهبد قناعت پیشه مجری و بازیگر این شبکه رادیویی با حضور در استودیوی شبکه...

مجری رادیو صبا با حضور در استودیو شبکه خبر درباره ویژگی‌های یک برنامه طنز رادیویی توصیح داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، مهبد قناعت پیشه مجری و بازیگر این شبکه رادیویی با حضور در استودیوی شبکه خبر درباره برنامه سیا سفید توضیحاتی ارائه کرد.

وی درباره این برنامه گفت: «سیاسفید» یک برنامه تعاملی است که مردم نقش مهمی در آن دارند، حضور مردم در لحظه، مانند صحنه تئاتر به عنوان تماشاچی در این برنامه باعث می‌شود که عوامل برنامه در حین اجرا بازخوردهای لازم مخاطبان را دریافت کند و یا حتی پیشنهادهایی جالب و شنیدنی از حاضرین دریافت کنند.

ویژگی‌های یک برنامه طنز رادیویی از زبان مجری رادیو صبا

بازیگر «سیاسفید» درباره اجرای نمایش‌های طنز گفت: این یک حقیقت است که مردم ما سخت پسند هستند و به راحتی به همه چیز نمی‌خندد، ما در اجرای طنز باید بتوانیم با نگاه نقادانه به عمق ماجرا وارد شویم تا مردم ما را به عنوان یک بازیگر طناز بپذیرند، در غیر این صورت به راحتی مخاطب ما را پس میزند و نمی‌خندد نگاه تازه به مسائل و نقد طنازان ها باعث خنده مخاطب می‌شود.

قناعت پیشه درباره اهمیت نویسندگی و اجرای طنز اظهار کرد، متن و نویسندگی در یک نمایش طنز به عنوان شاکله اصلی است ولی اجرای بازیگر است که همراه بداهه گویی به یک نقش روح می‌دهد، خلاقیت و بداهه گویی در اجرای نمایش های طنز بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: برنامه «سیاسفید» با الهام از نمایش های قدیمی روحوضی طراحی شده است، می‌توان گفت به روز شده این نمایش ها است، که طنازانه با نگاهی انتقادی درباره مسائل روز جامعه صحبت می‌کند.

مجری رادیو صبا درباره توقعات شنوندگان از طنز رادیویی گفت: با توجه به تجربه چند ساده اجرا و بازیگری در رادیو صبا به عنوان یک مرجع تخصصی طنز این بازخورد را از مخاطبان دریافت کرده ام که شنونده برنامه طنز صرفاً به جهت خندیدن برنامه یا شبکه را انتخاب نمی‌کند و به دنبال یک نتیجه است که این نتیجه می‌تواند در قالب های مختلف آگاهی ، کنایه یا حتی یک تلنگر در ذهن مخاطب ماندگار شود.

قناعت پیشه درباره تفاوت اجرای برنامه های طنز در رادیو و تلویزیون گفت: هر یک از این اجرا ها ویژگی های خود را دارد، در رادیو تنها ابزار ما صدا و حنجره است که باید با کمک آن پیام را به مخاطب منتقل کنیم، در طنز رادیویی ما نمی‌توانیم از زبان بدن استفاده کنیم، ولی نسبت به تصویر این مزیت را داریم که به تعداد مخاطبان می‌توانیم تصویر سازی کنیم و هر یک از شنوندگان با قوه تخیل خود ازما تصویر منحصر به فردی می‌سازند.

بازیگر برنامه «سیا و سفید» در آخر گفت: تعامل بیشتر با مخاطبان رنگ و بوی بهتری به این برنامه می‌دهد و علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال پیامک شبکه رادیویی صبا برای حضور در این برنامه اعلام آمادگی کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی