‌چالش‌‌های سؤالات آزمون نظام مهندسی برای مهندسان جوان/امکان اعتراض به‌ آزمون‌ وجود دارد


‌چالش‌‌های سؤالات آزمون نظام مهندسی برای مهندسان جوان/امکان اعتراض به‌ آزمون‌ وجود دارد

به عقیده مخاطبان فارسِ من، سوالات اشتباه و مبهم آزمون نظام مهندسی در سال‌های اخیر زمینه ایجاد بی‌عدالتی در ورود مهندسان به عرصه کار حرفه‌ای را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی مخاطبان سامانه فارس من با ثبت سوژه‌ای تحت عنوان «انتقاد به سؤالات مبهم آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۱» خواستار پیگیری این مسئله توسط خبرگزاری فارس شده‌اند.

مطالبات نظام مهندسی ساختمان یکی از پرتکرارترین مطالبات طرح شده توسط مخاطبان در سامانه فارس من به حساب می‌آید.

بر این مبنا مخاطب ثبت‌کننده سوژه مذکور با اشاره به جزئیات مطالبه خود گفت: متأسفانه در سال‌های اخیر در حق مهندسان جوان کشور که با شرایط موجود و مشکلات فراوان از دانشگاه‌ها فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی افزود: یکی از مهمترین امیدهای مهندسان فارغ‌التحصیل شده رشته عمران، اخذ جواز نظام مهندسی ساختمان است اما در سال‌های اخیر حجم سوالات غلط سبب شده تا نمرات مهندسان در کمال ناعدالتی اعلام شود.

این مخاطب خبرگزاری فارس در بیان مطالبه خود گفت: ما تقاضا داریم نسبت به حذف سوالات اشتباه و مبهم آزمون‌های نظام مهندسی خصوصاً رشته‌های عمران و معماری گرایش نظارت و اجرا اقدامات لازم را انجام دهید.

لازم به ذکر است بر اساس توضیحات متولی برگزاری آزمون نظام مهندسی ساختمان، پس از اعلام کلیدهای آزمون نظام مهندسی و اعلام نتایج آزمون، به داوطلبان این امکان داده خواهد شد که به کلیدهای اعلامی اعتراض کنند.

به همین منظور، سامانه آزمون نظام مهندسی از داوطلبان درخواست دارد که اعتراضات خود را حاوی شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، رشته آزمون، آدرس دقیق و شماره تماس است را به صورت کتبی در زمان مشخصی ارسال کنند.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی