جلوه: برنامه‌ریزی‌مان برای حضور در مرحله پلی‌آف است


جلوه: برنامه‌ریزی‌مان برای حضور در مرحله پلی‌آف است

سرعتی‌زن تیم نیان الکترونیک از عملکرد تیمش در بازی مقابل ایفاسرام تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه بیستم مهرماه با هفت دیدار در شهرهای گرگان، مریوان، مشهد، تهران، یزد، رفسنجان و آمل پیگیری شد.

مهدی جلوه، ستاره ملی‌پوش تیم نیان الکترونیک در پایان مسابقه این تیم مقابل ایفاسرام اردکان گفت: امروز نمایش خیلی دلچسب و زیبایی را ارائه دادیم و خدا را شاکرم که همه در تیم همدل هستند. این قول را می‌دهم که با تلاش بیشتر کارمان را ادامه می‌دهیم تا نتایج بهتری را کسب کنیم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم در بازی بعدی اولین پیروزی را جشن بگیریم. احساس می‌کنم این اتفاق خیلی دور نباشد. برنامه‌ریزی ما برای حضور در مرحله پلی‌آف بوده و شک نکنید این هدف را محقق می‌کنیم.

جلوه به غیبت هواداران مشهدی اشاره کرد و گفت: من قبل از این ۲ بار به عنوان رقیب به مشهد آمده بودم و به خوبی با جو سالن مهران آشنا هستم. شک نکنید با حضور هواداران قدرت بیشتری پیدا می‌کنیم. امیدوارم این مسائل و اتفاقات زودتر حل شود و هرچه سریع‌تر هواداران را روی سکو‌ها ببینیم.

تیم‌های پیکان تهران، شهداب یزد، لبنیات هراز آمل، مس رفسنجان، ایفاسرام اردکان، پاس گرگان و فولاد سیرجان ایرانیان در هفته سوم لیگ برتر مردان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی