فارس من| مطالبه مردم بابت ورود سپاه به وضعیت اسفناک‌ خودروسازی و ساخت خودرو و مسکن‌‌


فارس من| مطالبه مردم بابت ورود سپاه به وضعیت اسفناک‌ خودروسازی و ساخت خودرو و مسکن‌‌

تعدادی از مخاطبان سامانه فارس من خواستار ورود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عرصه خودرو و مسکن کشور شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی از مخاطبان سامانه فارس من با ثبت سوژه‌ای تحت عنوان « درخواست از سپاه برای ورود به عرصه خودرو و مسکن» خواستار پیگیری این مسئله در خبرگزاری فارس شده‌اند.

این سوژه ثبت شده توسط 120 مخاطب سامانه فارس من امضا شده است که مطالبه ورود سپاه به عرصه خودرو و مسکن را طلب کرده‌اند.

در همین راستا ثبت کننده سوژه مذکور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج تحریم‌ها توانسته است به‌روز‌ترین و پیشرفته‌ترین ابزار آلات جنگی نظیر پهپاد‌های پیشرفته و همچنین خودرو‌های زرهی و غیره تولید کند و به خود کفایی و حتی صادرات در این محصولات برسد.

وی افزود: با توجه به توان عملیاتی موجود در سپاه، وضعیت اسفناک خودروسازی در کشور و قیمت‌های سرسام‌آور و همچنین کیفیت پایین محصولات شرکت‌های خودرو ساز داخل، و وعده‌های عمل نیافته مسئولان این شرکت‌ها باید به ‌سپاه واگذار شود.

این مخاطب سامانه فارسِ من گفت: علاوه بر ورود سپاه به عرصه خودروسازی، ایجاد سامانه فروش در بورس می‌تواند زمینه واقعی‌تر شدن قیمت خودرو و حتی زمینه صادرات و ارز آوری نیز برای کشور فراهم می‌کند.

بنابراین گزارش خبرگزاری فارس طبق رسالتی که بابت پیگیری سوژه‌‌های فارسِ من برای خود تعریف کرده است پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار می‌دهد و از مسوولان خواستار توضیح در این‌باره خواهد شد.

کاربران دیگر هم می توانند به امضاکنندگان این پویش بپیوندند و با رسیدن امضاها به عدد 1000 و بالاتر، پیگیری‌های مختلفی در این‌باره خواهیم داشت.

پایان پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط