اهل سنت برای تحقق آرمانهای این نظام سنگ تمام گذاشتند


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: شهدا نه تنها به گردن ملت ایران اسلامی، بلکه دنیای اسلام حق دارید و حقیقتا اهل سنت با تقدیم شهدای زیادی برای تحقق آرمانهای اسلامی سنگ تمام گذاشتند.

اهل سنت برای تحقق آرمانهای این نظام سنگ تمام گذاشتند
به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، آیت الله مصطفی علما به مناسبت هفته وحدت با خانواده شهدای اهل سنت کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در این دیدارها اظهار داشت: ما هر چه راجع به شهدا بگوییم، همان مطلب مهم امام راحل در خصوص خانواده شهدا که فرمودند «اینها ولی نعمت ما هستند»، کافی است.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: حضرت امام (ره) در خصوص خانواده شهدا، حق مطلب را ادا فرمودند و هر کس که مسلمان است و کاری از دستش بر می آید، باید در خدمت خانواده شهدا باشد.

آیت الله علما نقش اهل سنت در دوران دفاع مقدس را بسیار حساس و مهم عنوان کرد و گفت: شهدا نه تنها به گردن ملت ایران اسلامی، بلکه دنیای اسلام حق دارند و حقیقتا اهل سنت با تقدیم شهدای زیادی برای تحقق آرمانهای اسلامی سنگ تمام گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در برگزاری جشن های ماه ربیع الاول و هفته وحدت که در شهرستانهای جوانرود، روانسر، سرپل ذهاب و جاهای مختلف برگزار شد، شرکت این عزیزان قابل تقدیر بود.

گفتنی است که دیدار آیت الله مصطفی علما با خانواده های شهدای اهل سنت؛ شهیدان شکرالله میرزایی و شیرخان پیرمرادی صورت پذیرفت.

انتهای پیام/


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان