کاهش تصادفات اربعین امسال به دلیل فعال شدن بخش راداری وزارت راه و شهرسازی


کاهش تصادفات اربعین امسال به دلیل فعال شدن بخش راداری وزارت راه و شهرسازی

وزیر راه و شهرسازی گفت: بخش راداری وزارت راه و شهرسازی از چند ماه پیش فعالیت خود را در موضوع رصد محورها آغاز کرد در این راستا بود که آمار تصادفات در سفرهای اربعین پایین بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، رستم قاسمی امروز در آیین تجلیل از خادمان اربعین حسینی اظهار داشت: پیش از سفر های زیارتی اربعین سفری به پاکستان داشتم جلسه‌ای با وزیر حمل و نقل پاکستان برگزار شده بود که ایشان از برادران اهل تسنن بودند اما از من درباره سهمیه زوار اربعین پاکستانی سوال می پرسید و در هفته وحدت هستیم و این موارد زیبا است.

وی ادامه داد: بخش راداری وزارت راه و شهرسازی از چند ماه پیش فعالیت خود را در موضوع رصد محورها آغاز کرد در این راستا بود که آمار تصادفات در سفرهای اربعین پایین بود و ترافیک زیادی در محورهای منتهی به پایانه های مرزی نداشتیم.
وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال ۱۲۰۰ میلیارد تومان در جاده های منتهی به پایانه های مرزی هزینه شد و بازسازی و بهسازی پایانه ها در دستور کار قرار گرفت.
قاسمی ادامه داد: با وجود کمبود اتوبوس برنامه ریزی خوبی صورت گرفت و پروازهای اربعین هم بدون حادثه و تاخیر طولانی انجام شد.
وی با اشاره به رعایت نرخ های مصوب بلیت هواپیما از سوی شرکت ها گفت: از شرکت های هواپیمایی خصوصی و شرکت‌های ریلی و جاده‌ای بابت خدمات دهی مناسب در ایام اربعین قدردانی می کنم.
وزیر راه و شهرسازی افزود: اربعین امسال کار خوبی انجام شد کاری خدایی بود وقتی کار برای رضای خدا باشد به خوبی انجام می‌شود.
بنابراین گزارش در پایان این مراسم از دست اندرکاران سفرهای اربعین قدردانی شد.
پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی