همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه آثار هنرمندان در جیرفت راه اندازی شد


همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه آثار هنرمندان در جیرفت راه اندازی شد

سعید سالارگنجی گفت: : نمایشگاه آثار نقاشی هنرمندان با موضوع دفاع مقدس همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، در کانون بسیج هنرمندان راه اندازی شده است.

«سعید سالارگنجی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به ویژه برنامه های بسیج هنرمندان جیرفت در هفته دفاع مقدس، گفت: نمایشگاه آثار نقاشی هنرمندان با موضوع دفاع مقدس همزمان با آغاز این هفته، در کانون بسیج هنرمندان راه اندازی شده است.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جیرفت افزود: این نمایشگاه با ۵۰ اثر هنری از قریب ۱۵ هنرمند شهرستان جیرفت دایر شده و علاقمندان می توانند تا پایان هفته دفاع مقدس از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی بیان کرد: دوشنبه شب ویژه برنامه فرهنگی هنری همراه با شعرخوانی، خاطره گویی در شهر جبالبارز برگزار می‌شود.

سالار گنجی ابراز کرد: این ویژه برنامه اشعار آیینی در حوزه ایثار و شهادت توسط شاعران برجسته شهرستان خوانده می شود و همچنین یکی از پیشکسوتان دفاع مقدس خاطراتی از جبهه و جنگ بیان می شود.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جیرفت ادامه داد: علاوه بر این نیز با توجه به همزمانی هفته دفاع مقدس با ایام پایانی ماه صفر، سوگواره دفاع مقدس در بخش اسماعیلی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این سوگواره با حضور عموم مردم، هنرمندان و شاعران برجسته همراه با شعرخوانی، خاطره گویی و مداحی برگزار می‌شود.

سالار گنجی در خاتمه عنوان کرد: ویژه برنامه های دفاع مقدس با همکاری و همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار می‌شود.

پایان پیام/586

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این مرد سنگدل با آبمیوه های سمی به سراغ زائران مشهدی می رفت / مرد اصفهانی تسلیم مرگ شد ...