شعبانی‌بهار:یک مربی 2 تخصصه جذب کردیم/ هدف اصلی ما رسیدن به بهترین نتایج در هانگژو است


شعبانی‌بهار:یک مربی 2 تخصصه جذب کردیم/ هدف اصلی ما رسیدن به بهترین نتایج در هانگژو است

رییس فدراسیون تیراندازی باکمان گفت: تمام هدف و تلاش ما این است تا بتوانیم در بازی‌های آسیایی یک نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

غلامرضا شعبانی‌بهار در گفت‌وگو با رکنا، در حضور انتخاب سونگ هو به عنوان مربی تیم ملی تیراندازی باکمان اظهار داشت: او کسی است که در دوران ورزشی به مدال طلا و نقره جهان رسیده و سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی کره‌جنوبی هم بوده است و از همه مهم‌تر هم جزو معدود مربیانی در جهان است که در هر 2 رشته کامپوند و ریکرو تخصص دارد.

وی افزود: اکنون یکی از شاگردان او در ترکیب تیم کره‌جنوبی انتخاب دارد. حتی پس از این انتخاب فدراسیون جهانی برای ما مکتوب نامه نوشته سونگ هو جزو مربیانی است که تخصص و تجربه بالایی در هر 2 رشته دارد. خوشبختانه او شناخت بالایی از تیم ما دارد آن هم به واسطه اینکه در گذشته با آن‌ها مصاف داده‌ایم. او نسبت به بچه‌های کامپوند آشنایی کاملی دارد. خداراشکر او به شکل خوبی ظرفیت‌های ایران را مطالعه کرده و در سوی مقابل هم ما ظرفیت او را مطالعه کرده‌ایم و هر 2 طرف پس از بررسی فراوان به جمع‌بندی خوبی رسیدیم. انشاالله حضور او در ایران همراه با منشا خیر برکت باشد.

رییس فدراسیون تیراندازی باکمان با اشاره به اینکه تلاش دارند از تجربیات این مربی برای رده‌های سنی پایه هم استفاده کنند، بیان کرد: امیدواریم تیم‌های ما در آینده بهتر از امروز ظاهر شوند و نتیجه خوبی بگیرند. علاوه بر این تلاش و برنامه اصلی ما این است که در بحث آموزش، تربیت و ارتقای دانش مربیان به ما کمک کند. در کنار آن نیز نگاهی به تیم‌های نونهالان و نوجوانان هم داریم و طبق برنامه‌ای که در اختیار ما قرار خواهد داد در پیشبرد اهداف گام برخواهیم داشت. البته تمرکز اصلی خود ما و او بیشتر روی جوانان و بزرگسالان است.

شعبانی‌بهار در پایان گفت: بالاخره تمام رویکرد ما از جذب این مربی در ایران این است تا بتوانیم در فاصله یک ساله تا شروع بازی‌های آسیایی از تجربیات و دانش فنی این مربی بهترین استفاده را ببریم تا بتوانیم در چین نتیجه خوبی بگیریم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تیراندازی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !