نهایی شدن اتصال 40 دستگاه به پنجره ملی دولت هوشمند | فیلم


نهایی شدن اتصال 40 دستگاه به پنجره ملی دولت هوشمند | فیلم

تا کنون ۳۴ وزارتخانه و دستگاه ملی و خدمات رسان به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده اند و ۶ دستگاه دیگر در مرحله نهایی اتصال هستند. فقط ۴ روز تا پایان مهلت قانون اتصال به این پنجره باقی مانده است. سردبیر...

تا کنون ۳۴ وزارتخانه و دستگاه ملی و خدمات رسان به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده اند و ۶ دستگاه دیگر در مرحله نهایی اتصال هستند. فقط ۴ روز تا پایان مهلت قانون اتصال به این پنجره باقی مانده است.

سردبیر اخبار علمی فناوری پزشکی خبرگزاری صدا و سیما در استودیوی اخبار سیما گفت: بررسی‌ها از سامانه پنجره ملی دولت هوشمند My.Gov.Ir نشان می‌دهد، پنجره واحد قوه قضائیه و همچنین وزارت خانه‌های اقتصاد، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، دادگستری، جهادکشاورزی، صنعت معدن تجارت، کشور و آموزش و پرورش به پنجره ملی متصل شده اند، اما همه خدمات آن‌ها از طریق پنجره ملی به طور کامل در دسترس نیست.

آقای برمک بیات افزود: سازمان تامین اجتماعی، سازمان فناوری اطلاعات، سازمان امور مالیاتی، سازمان بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد شهید، نیروی انتظامی، سازمان اوقاف، شرکت ملی گاز، شرکت راه آهن، سازمان هواشناسی، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، سازمان گمرک، آزمایشگاه فنی خاک، پژوهشکده ارتباطات، سازمان تنظیم مقررات رادیویی، شرکت ارتباطات زیر ساخت، شرکت مخابرات، صندوق بازنشستگی، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، سازمان مناطق آزاد تجاری، سازمان بیمه سلامت، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز از جمله سازمان‌ها، نهاد‌ها و شرکت‌هایی هستند که به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده اند، اما اتصال آن‌ها ناقص است.

بر اساس قانون، همه سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت خانه‌ها باید در قالب پنجره واحد به این پنجره ملی متصل شوند که جز تعداد اندکی از وزارتخانه‌ها، این موضوع محقق نشده است.

دکتر بیات ادامه داد : بر اساس بند و تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۱، قرار است تا پایان شهریور یک سوم خدمات ۱۷۰ وزارت خانه و دستگاه ملی در قالب پنجره واحد به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شوند.

(۰)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست!