تصاویری حیرت انگیز از قدیمی ترین مسابقه بالن‌ سواری جهان + فیلم


تصاویری حیرت انگیز از قدیمی ترین مسابقه بالن‌ سواری جهان + فیلم

یک پدر و پسر قهرمان جام گورون بنت یا قدیمی ترین مسابقه بالن گازی در جهان شدند. آنها از سنت گالن سوئیس راه افتادند و با گذر از فراز ۷ کشور جهان به سواحل دریای سیاه در بلغارستان رسیدند. مسابقه گوردون بنت که قدمتی بیش از ۱۰۰ سال دارد، برترین مسابقه...

یک پدر و پسر قهرمان جام گورون بنت یا قدیمی ترین مسابقه بالن گازی در جهان شدند. آنها از سنت گالن سوئیس راه افتادند و با گذر از فراز ۷ کشور جهان به سواحل دریای سیاه در بلغارستان رسیدند.

مسابقه گوردون بنت که قدمتی بیش از ۱۰۰ سال دارد، برترین مسابقه طی مسافت با بالون گازی است و برخی از باتجربه‌ترین و برجسته‌ترین تیم‌های خلبانی را از سراسر جهان جذب می‌کند.

این مسابقه افسانه‌ای اغلب به دلیل نیاز به استقامت فوق‌العاده بدنی برای رقابت و پیروزی، با مسابقه قایق بادبانی در آمریکا مقایسه می‌شود. تیم برنده تیمی است که دورترین فاصله را از محل پرواز طی کند. استقامت بدنی، قدرت ذهنی، روحیه قوی و دانش باورنکردنی درباره باد و آب و هوا، کلید بردن جام به خانه است.

نام این مسابقه به افتخار جیمز گوردون بنت جونیور، که حامی بزرگ ورزش‌های هوایی بود، گرفته شده است. هر کشور اجازه دارد سه تیم برتر خود را وارد این رقابت کند.

لینک کوتاه لینک کپی شد


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ایرادات اساسی قرارداد با چین؛ چرا شهرداری تهران شفاف سازی نمی کند؟