رابطه دو سویه کرونا و بیماری اعصاب و روان | فیلم


رابطه دو سویه کرونا و بیماری اعصاب و روان | فیلم

روانپزشک و متخصص اعصاب و روان، می‌گوید: تجربه دوران کرونا نشان داد همراهی روانپزشکان با متخصصان عفونی، داخلی و بیهوشی در بخش بیماران کرونا، به مدیریت اضطراب بیمار و پذیرش درمان از سوی او و موفقیت فرآیند...

روانپزشک و متخصص اعصاب و روان، می‌گوید: تجربه دوران کرونا نشان داد همراهی روانپزشکان با متخصصان عفونی، داخلی و بیهوشی در بخش بیماران کرونا، به مدیریت اضطراب بیمار و پذیرش درمان از سوی او و موفقیت فرآیند درمان کمک شایانی می‌کند.

پروفسور حمدیه با بیان اینکه مدیریت اضطراب بیماری از اهمیت بالایی در فرایند درمان برخوردار است، تاکید کرد: افرادی که با مشکل اعصاب دست در گریبانند، در صورت ابتلا به کرونا حتما با روانپزشکشان در ارتباط باشند و درباره کرونا نیز اطلاع کسب کنند تا بتوانند اضطراب خود را مدیریت کنند.

این روانپزشک در توضیح سخنان خود افزود: شدت استرس در فرد مبتلا شده به کرونا، می‌تواند مولد اضطراب شدید باشد و یا در صورت سابقه قبلی اضطراب، این ناهنجاری را تشدید کند.

پروفسور حمدیه همچنین گفت: خود بیماری اعصاب و روان، به واسطه تاثیر منفی بر سیستم ایمنی بدن، احتمال ابتلا به کرونا را تا دو برابر افزایش می‌دهد.

(۰)


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


برای تو که میدانی 3