آدم ربایی بزرگ نوه میلیاردر آمریکایی به هنگام دویدن


آدم ربایی بزرگ نوه میلیاردر آمریکایی به هنگام دویدن

الیزا فلچر نوه میلیاردر بزرگ آمریکایی برای دو به بیرون رفته بود و پلیس همچنین گوشی شکسته و بطری آب او را پیدا کرده است، اما خود او را آدم ربایان دزیده اند.

به گزارش اسپوتنیک، نیویورک پست، به نقل از سرویس مطبوعاتی آژانس های اجرای قانون گزارش می دهد، پلیس در شهر ممفیس، به دنبال نوه جوزف اورگیل میلیاردر آمریکایی است که در جریان دویدن صبحگاهی ربوده شد.
معلم مدرسه الیزا فلچر را پس از خروج برای دویدن ندیده است و پلیس همچنین گوشی شکسته و بطری آب او را پیدا کرد. خود ماشین الیزا به زودی پیدا شد، اما به جای زن گمشده، یک مظنون در کابین پیدا شد - خانم کلئوتا آبستون 38 ساله در ماشین الیزا بود. او به آدم ربایی و جعل مدارک متهم شد.
پلیس گفت: "الیزا فلچر در حال حاضر پیدا نشده است. بازرسان و افسران اداره پلیس ممفیس، همراه با شرکای محلی و فدرال، به جستجوی خانم فلچر ادامه می دهند."
خانواده ربوده شده برای اطلاع از محل احتمالی او 50 هزار دلار جایزه تعیین کرده اند.
الیزا فلچر وارث شرکتی است که توسط میلیاردر جوزف ارگیل اورگیل تاسیس شده است. و در خدمات توزیع و خرده فروشی مشغول است. این شرکت به بیش از 11000 خرده فروشی سخت افزار و فروشگاه های کشاورزی و همچنین فروشندگان چوب در ایالات متحده آمریکا، کانادا و پنجاه کشور دیگر خدمات ارائه می دهد. وی، پنج و نیم هزار نفر را استخدام می کند و حجم فروش سالانه سه میلیارد دلار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آدم‌ربایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل گرگ با نوشته های انگیزشی + متن های زیبا و انگیزشی