اجرای پروژه 500 واحد مسکونی در مسجدسلیمان با اعتبار 51 میلیارد تومانی


اجرای پروژه 500 واحد مسکونی در مسجدسلیمان با اعتبار 51 میلیارد تومانی

به گزارش خبرنگار شانا از اهواز، رئوف نایب‌زاده صبح امروز (جمعه چهارم شهریورماه) در آیین رسمی آغاز عملیات اجرایی طرح‌های‌های توسعه‌ای وزارت نفت و افتتاح پروژه‌های مسئولیت اجتماعی همزمان با هفته دولت، با اشاره به افتتاح ۵۰۰ واحد مسکونی در...

به گزارش خبرنگار شانا از اهواز، رئوف نایب‌زاده صبح امروز (جمعه چهارم شهریورماه) در آیین رسمی آغاز عملیات اجرایی طرح‌های‌های توسعه‌ای وزارت نفت و افتتاح پروژه‌های مسئولیت اجتماعی همزمان با هفته دولت، با اشاره به افتتاح ۵۰۰ واحد مسکونی در مسجد سلیمان افزود: پروژه بزرگ ۵۰۰ واحدی مسکن مهر شهرک ولیعصر مسجد سلیمان با مبلغی معادل ۵۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت ملی نفت ایران با همکاری مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز با اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان از ابتدای سال ۱۴۰۰ کلید خورد.

وی تأکید کرد: در مدت ۱۸ ماه از اجرای پروژه، ۲۵۵ واحد مسکونی تکمیل و به مردم مسجد سلیمان که در مناطق آلوده و نفت‌خیز زندگی می‌کردند، تحویل داده شده است و آنها هم‌اکنون ساکن هستند.

ناظر و نماینده مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز مستقر در خوزستان با بیان اینکه ۲۴۵ واحد دیگر تکمیل و تنها محوطه‌سازی آن باقیمانده است، ادامه داد: به محض تکمیل عملیات آماده‌سازی، این ۲۴۵ واحد هم تقدیم مردم می‌شود.

نایب‌زاده ویژگی‌های فنی این واحدها را شامل ۳۱ بلوک طبقاتی با سازه فلزی اعلام کرد که ۶ بلوک آن دارای ۵ طبقه و چهار واحد مسکونی به مساحت ۱۰۰ متر مربع است که در مجموع ۱۲۰ واحد مسکونی می‌شود و ۲۵ بلوک دیگر شامل ۴ طبقه و هر طبقه شامل سه واحد ۱۱۰ متری است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


406 کارت سوخت مهاجر در منطقه خراسان رضوی مسدود شد