شکل پای شما ویژگی های شخصیتیتان را نشان می دهد!


شکل پای شما ویژگی های شخصیتیتان را نشان می دهد!

آیا انگشت شست پا شما بزرگترین است؟ آیا شخصیتی به شکل پای مصری دارید؟ آیا انگشت دوم شما از انگشت شست پا بلندتر است؟ آیا سه انگشت اول شما هم قد هستند؟ آیا می دانید شکل پای شما در مورد شخصیت شما چه می گوید؟

آیا از خود پرسیده اید که شکل پای شما چه چیزی می تواند در مورد شخصیت شما نشان دهد؟ مطالعات نشان داده اند که می توان چیزهای زیادی در مورد شخصیت افراد از شکل پاهای آنها آموخت. ما 4 نوع اصلی شکل پا را فهرست می کنیم: شکل پای مصری، شکل پای رومی، شکل پای یونانی و شکل پای مربعی.

شکل پای شما ویژگی های شخصیتیتان را نشان می دهد!

شماره 1 شخصیت شکل پای مصری: اگر انگشت شست پا شما بزرگ‌ترین است و چهار انگشت زیر به صورت مایل با زاویه 45 درجه پایین می‌آیند، شما شکل پایی مصری دارید.شخصیت شکل پای مصری: شما دوست دارید با شما مانند خانواده سلطنتی رفتار شود. دوست دارید از شما مراقبت و نازپرورده شوید. شما بسیار محافظت می‌شوید و دوست ندارید به حریم خصوصی خود حمله کنید. شما معمولاً بسیار دوستانه هستید اما کاملاً مخفی نیز هستید. بسیاری از جنبه های زندگی شما کاملاً از دنیای بیرون پنهان است. شما تمایل دارید افکار آنها را برای خود نگه دارید. افراد بسیار کمی با ذهن خود آشنا می شوند.

شماره 2 شخصیت شکل پای رومی: اگر سه انگشت اول شما (از جمله شست پا) هم ارتفاع هستند و به دنبال آن انگشتان چهارم و پنجم از نظر ارتفاع پایین می آیند، در این صورت شما یک پای رومی دارید یا به عنوان پای معمولی نیز شناخته می شود. شما کاریزماتیک، شجاع و برون‌گرا هستید. شما برای تجربیات جدید باز هستید. از محیط‌های اجتماعی لذت می‌برید، جایی که می‌توانید با افراد جدید ملاقات کنید و فرهنگ‌های جدید را کشف کنید. شما همچنین یک شریک وفادار خواهید داشت که عاشق گذراندن وقت با عزیزان خود است.

شماره 3 شخصیت شکل پای یونانی: اگر انگشت دوم شما بزرگتر از بقیه انگشتان پا است، پس فرم پای یونانی دارید یا به شکل پای شعله ای یا شکل پای آتش نیز شناخته می شود. شخصیت شکل پای یونانی: شما فردی خلاق هستید که عاشق ارائه ایده های جدید هستید. شما بسیار مشتاق و با انگیزه هستید و دوست دارید مردم را تشویق کنید تا به رویاهایشان نیز برسند. شما همچنین کاملاً تکانشی هستید و همیشه پر انرژی هستید. شما ورزشی و فعال هستید. به ندرت یک لحظه کسل کننده با شما وجود دارد. خودانگیختگی شما همیشه چیزها را جالب نگه می دارد. شما همیشه برنامه‌ها یا فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای دارید که می‌توانید در آن افراط کنید و مردم مانند پروانه‌ای به سمت شعله آتش به سمت حال و هوای با روحیه شما جذب می‌شوند.

شماره 4 شخصیت شکل پای مربعی: اگر ارتفاع تمام انگشتان پا از جمله انگشت شست پا تقریباً یکسان است، شما یک پای مربعی دارید یا به آن شکل پای دهقانی نیز می گویند. شخصیت شکل پای مربعی: شما عملی، قابل اعتماد، صادق و متعادل هستید. شما زندگی بسیار متعادلی دارید. شما تمام جزئیات را به دقت بررسی خواهید کرد و قبل از هر تصمیمی، تمام جوانب مثبت و منفی یک موضوع را بررسی خواهید کرد. تصمیمات شما تحت تأثیر اصول بسیار محکمی است. اگر چه شما می توانید کمی بیشتر طول بکشد تا در مورد چیزی فکر کنید، اما زمانی که تصمیم گرفتید، آن را با تمام وجود دنبال خواهید کرد. افرادی که شکل پای مربعی دارند همیشه مثبت و منفی را می سنجند. آنها کیفیت حل تعارض عالی دارند. آنها همچنین کاملاً تحلیلی هستند. آنها همچنین به خودی خود بسیار امن هستند. آنها قابل اعتماد هستند و به راحتی تحت تأثیر شرایط بیرونی قرار نمی گیرند.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غم پنهان