نمایشگاه عکس عاشورایی برپا شد


نمایشگاه عکس عاشورایی برپا شد

نمایشگاه عکس عاشورایی به همت سازمان بسیج رسانه و با مشارکت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت برپا شد.

نمایشگاه عکس عاشورایی برپا شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه عکس عاشورایی به همت سازمان بسیج رسانه و با مشارکت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با مراسم روز خبرنگار در تالار وحدت برپا شد.

در این نمایشگاه ۷۰ عکس برتر از عکاسان سراسر کشور با مضامین عاشورایی و عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) به نمایش گذاشته شد.

عباس محمدیان، مسئول سازمان بسیج رسانه در حاشیه برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: عکسبرداری علاوه بر تخصص به عنوان یک هنر مطرح است و به واقع یکی از بهترین روش‌ها برای انتقال مفاهیم عاشورایی به مخاطب به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: بر این اساس به مناسب برگزاری مراسم روز خبرنگار با همکاری معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاهی با موضوع محرم برپا شد تا بخشی از زحمات عکاسان کشور به نمایش گذاشته شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه با اشاره به سطح بالای این نمایشگاه تصریح کرد: آثار به نمایش گذاشته شده هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ بصری سطح بسیار بالایی داشتند و به نوعی بهترین آثار کشوری در زمینه مفاهیم عاشورایی به شمار می‌روند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | لحظاتی عجیب و ترسناک از تغییر رنگ خورشید در چین